مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
دشمن از طریق فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به کشور نفوذ می‌کند

دشمن از طریق فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به کشور نفوذ می‌کند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به تلاش دشمن از هر راهی برای نفوذ به کشور اشاره کرد و گفت: دشمن نفوذ به کشور را از طریق فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دنبال می‌کند.

چهارشنبه 14 اکتبر 2015 - 17:02

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله رضا رمضانی در مراسم یادواره شهدای پل طالشان در مسجد امام حسن عسکری (ع) این شهر با اشاره به ویژگی اهل مسجد اظهار کرد: آنها که در مسجد رفت و آمد می‌کنند دارای ویژگی برادری، دانش‌افزایی، تقویت ایمان و پرهیز از گناه هستند.
وی مسجد را سنگر توصیف کرد و افزود: مسجد پایگاه است و می‌تواند اسلام را به‌درستی ترویج کند و بهترین مکان برای افزایش دینداری محسوب می‌شود.
رمضانی با بیان اینکه انسان برای رشد نیازمند تلاش است، تصریح کرد: انسان بدون تلاش به جایی نمی‌رسد و قرآن می‌فرماید در روز قیامت به اندازه تلاش انسان‌ها پاداش داده می‌شود.
رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان متذکر شد: اگر انسان ایمان داشته باشد در کنار عمل صالح جاودانه می‌شود و آنها که ایمان دارند و عمل صالح انجام می‌دهند محبوب خداوند هستند.
وی با اشاره به اینکه اگر انسان می‌خواهد رشد و پیشرفت داشته باشد باید جهاد کند، بیان کرد: قرآن می‌گوید مجاهد در دو بعد برای خدا و در راه خدا است و در این مسیر تلاش می‌کند.
رمضانی سه موضوع آشتی با خود، آشتی با دیگران و مهم‌تر از همه آشتی با خداوند را از ویژگی‌های انسان مجاهد ذکر کرد و گفت: انسان باید تلاش کند ابتدا خود را پیدا کند و برای رسیدن به این مرحله نیازمند راه و مقصد است.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه انسان باید راه را بداند و اگر نمی‌داند از آگاه به مسیر کمک بگیرد، خاطرنشان کرد: مقصد انسان این دنیا تعیین نشده و معبری برای عبور است.
وی به بعثت پیامبران الهی اشاره کرد و یادآور شد: پیامبران آمدند راه و مقصد را نشان دهند تا تلاش انسان‌ها در مسیر صحیح باشد و پس از آن انسان به لقا می‌رسد.
رمضانی با بیان اینکه رسیدن به رحمت و غضب الهی به دست انسان است، اظهار کرد: آنها که در راه خدا گام برداشتند، زندگان هستند و نزد خداوند زندگی می‌کنند و روزی می‌خورند.
رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان شفاعت شهدا را امری واقعی و جدی عنوان کرد و افزود: شفاعت شهدا در روز قیامت شوخی نیست.
وی در ادامه به جنایت آل‌سعود در ۱۰۰ سال گذشته اشاره کرد و گفت: در ۳۰ سال گذشته جنایت حکومت آل‌سعود به اوج رسیده است و به جان انسان‌ها اهمیت نمی‌دهد.
رمضانی با بیان اینکه در فاجعه منا حاجیان از ۴۰ کشور جان باختند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با اقدامی شایسته اجازه خاکسپاری جان‌باختگان منا در گلزار شهدا را دادند.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، موضع مقتدرانه مقام معظم رهبری را سبب تغییر موضع حکومت عربستان خواند و بیان کرد: تنها تهدید ایران اسلامی کارساز بود و این امر ناشی از اقتداری است که شهدا به کشور دادند.
وی با اشاره به اینکه اگر آل‌سعود توان مدیریت حج را ندارد به عقلای کشورهای مسلمان واگذار کند، خاطرنشان کرد: تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد حکومت عربستان توان اداره حج را ندارد.
رمضانی به نفوذ دشمن از راه‌های مختلف به کشور اشاره کرد و یادآور شد: دشمن به‌دنبال نفوذ از طریق فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به ایران اسلامی است و در این عرصه‌ها باید آگاه باشیم.
رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان متذکر شد: اگر می‌خواهیم اقتدار ایران اسلامی را حفظ کنیم باید ملت را نگه داریم و از مقام معظم رهبری تبعیت کنیم.
وی با بیان اینکه اسلام معرفی شده از طرف عربستان جنگ و خشونت است، اظهار کرد: خانه کعبه مکانی که باید امن باشد را ناامن کردند.
رمضانی خواستار تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای پیگیری فاجعه منا شد و افزود: اعضای کمیته حقیقت‌یاب باید از بین کشورهایی که در حادثه منا جان‌باخته دارند، تشکیل شود.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پایان بر استفاده مسئولان از فرصت خدمتگزاری به مردم تاکید کرد و گفت: مسئولان در بخش‌های مختلف نباید کم بگذارند زیرا احیای مکتب به معنای احیای نظام اسلامی است.

ارسال دیدگاه

enemad-logo