مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 18 Apr 2024
محتوا
برگزاری یادواره شهید عبدالله عیسی‌پور کاکرودی در گیلان

برگزاری یادواره شهید عبدالله عیسی‌پور کاکرودی در گیلان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از برگزاری یادواره شهید «عبدالله عیسی‌پور کاکرودی» هم‌زمان با سالروز شکست حصر سوسنگرد در این استان خبر داد.

یکشنبه 8 نوامبر 2015 - 10:44

به گزارش فارس، رسول جلائی در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد در گیلان با اشاره به نقش موثر مقام معظم رهبری در این حماسه منحصر به‌فرد اظهار کرد: حصر سوسنگرد از وقوع فاجعه بزرگ و خسران ملی در دوران دفاع مقدس جلوگیری کرد.

وی به شهادت ۶۰ نفر از رزمندگان گیلانی در منطقه سوسنگرد در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهید عبدالله عیسی‌پور کاکرودی از شهدای محوری حصر سوسنگرد بود و برای گیلانی‌ها افتخاری مضاعف محسوب می‌شود.

جلائی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در خاطرات خود به رشادت‌های شهید عیسی‌پور کاکرودی اشاره کرده‌است، تصریح کرد: شهید عبدالله عیسی‌پور کاکرودی از نیروهای پدافند نیروی هوایی بود و در عملیات شکست حصر سوسنگرد جانفشانی بسیاری از خود نشان داد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان بر ساماندهی برنامه‌های گرامیداشت سالروز حصر سوسنگرد در استان تاکید کرد و گفت: استفاده از ابزار رسانه و تبلیغی در شناخت بیشتر نسل جوان از نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری در آزادسازی سوسنگرد حائز اهمیت است.

این مسئول از برگزاری ۱۰ برنامه شاخص گرامیداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد در گیلان خبر داد و یادآور شد: برگزاری یادواره شهید عبدالله عیسی‌پور کاکرودی، ساخت مستند قدسیان، تولید و پخش نماهنگ و … توسط اعضای ستاد گرامیداشت سالروز حصر سوسنگرد در گیلان تدوین شده‌است.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo