مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
حادثه فرانسه ساختگی است

حادثه فرانسه ساختگی است

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار حادثه تروریستی فرانسه را ساختگی خواند و گفت: آیا سازمان اطلاعاتی فرانسه تا این حد ضعیف است و آیا در دنیا مبارزه با تروریسم را پخش مستقیم انجام می‌دهند و این امر نشان می‌دهد که اینها یک بازی است.

شنبه 21 نوامبر 2015 - 16:05

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مهدی طائب در همایش «زن در آیینه بصیرت» که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت زهرا دقیقی زائر کربلای حسینی (ع) و نخستین شهیده شجره طیبه صالحین بسیج کشور در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: منبرهای شیعه در روزهای جمعه اختصاص به امام زمان (عج) دارد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به عاشورای زنده باید راه آن را شناخت، افزود: امام حسین (ع) در کربلا فریاد برآورد «آیا کسی هست مرا یاری و آن را اجابت کند»، آیا امام حسین نمی‌دانست کسی پاسخ او را نمی‌دهد، امام آگاه به امور بود و حجت را بر همه تمام کرد.

طائب، با اشاره به اینکه اکنون عاشورای زنده داریم، تصریح کرد: باید پیام امام حسین (ع) را پاسخ دهیم و امام راحل فرمود «تمام روزها عاشورا و تمام زمین‌ها کربلا است».

وی با تصریح بر اینکه خواستند از امام حسین (ع) بیعت بگیرند و امام قبول نکرد، گفت: مومن جان و مال خود را به خداوند می‌فروشد و دو دسته با خدا پیمان می‌بندند و تنها یک عده به آن عمل می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه معامله شهدا را با خدا است و جایگاه این شهدا در بهشت است گفت: یزید پس از اینکه به خلافت رسید خواست از امام حسین (ع) بیعت بگیرد و امام حسین بیعت نکرد و فرمود «محال است زیر بار ذلت بروم» و هیچ‌کدام از ائمه (ع) با حکام زمان خود بیعت نکردند.

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار با بیان اینکه در روایات کعبه را محل ظهور امام زمان (عج) اعلام کرده‌اند و باید خانه کعبه را امن کنیم گفت: اکنون آل‌سعود بدتر از بنی‌امیه است.

وی ادامه داد: امسال در خانه کعبه یک دکل سقوط کرد و یک‌هزار نفر کشته شدند و در فاجعه منا هزاران نفر جان باختند اما صدای کسی درنیامد اما برای فرانسه این هجمه‌ها بر مسلمانان وارد شد.

هدف حادثه تروریستی فرانسه ایجاد جنگ بین مسلمانان و مسیحیان است

وی حادثه تروریستی فرانسه را ساختگی خواند و یادآور شد: آیا سازمان اطلاعاتی فرانسه تا این حد ضعیف است و آیا در دنیا مبارزه با تروریست را پخش مستقیم انجام می‌دهند و این امر نشان می‌دهد که اینها یک بازی است.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه از گذشته صهیونیست‌ها و دنیای غرب به دنبال جنگ بین اسلام و مسیحیت بودند اما مسیحیان متوجه این موضوع شدند ادامه داد: در کشور فرانسه نیز مسیحیان و مسلمانان در آرامش با هم زندگی می‌کنند و به همین منظور بازی مذکور را راه‌انداختند و هدف آنها ایجاد جنگ بین مسلمانان و مسیحیان است.

طائب در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: امام (ره) هدف از قیام خود را برچیده شدن بساط طاغوت، استقرار جمهوری اسلامی و دادن پرچم اسلام به امام عصر (عج) اعلام کرد.

وی مسئولیت نظام اسلامی را زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) عنوان کرد و یادآور شد: برای این امر باید رژیم صهیونیستی از روی زمین حذف شود.

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار با اشاره به اینکه امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامید و دشمن اصلی را نشان داد، خاطرنشان کرد: آمریکا همان حامی عربستان در جنگ علیه یمن است و از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود درباره دانش هسته‌ای ایران گفت: بمب اتمی به درد ما نمی‌خورد اما این موضوع با دانش هسته‌ای تفاوت دارد.

طائب با بیان اینکه آیت‌الله بهجت زوایایی را برای نیروهای سپاهی در ۲۵ سال گذشته بیان کرده بود که امروز آن را مشاهده می‌کنیم گفت: با دانش و اقتدار می‌توانیم رژیم صهیونیستی را نابود کنیم و همان طور که امروز موازنه قدرت به سود ایران است.

وی آل‌سعود را گوساله سامری خواند و گفت: آل‌سعود از خود اراده‌ای ندارد و امروز موقعیت آنها و رژیم صهیونیستی در سوریه، عراق و لبنان به خطر افتاده است.

تلاش می‌کنند جای خدا و کدخدا عوض شود

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار، در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه مذاکرات تهدیدی علیه ایران است افزود: در مذاکرات تلاش می‌کنند جای خدا و کدخدا عوض شود در حالی که کدخدا مشکل ما را نمی‌تواند حل کند و این خداوند است که مشکلات را برطرف می‌کند.

وی ادامه داد: در موضوع اقتصادی سال‌ها تحریم هستیم و تمام پیشرفت‌ها با اعمال تحریم‌ها تحقق پیدا کرده است، آیا اکنون خدا نمی‌تواند مشکل ما را برطرف کند و کدخدا باید به ما کمک کند.

نباید دشمن خود را گم کنیم

وی با تأکید بر اینکه نباید هدف خود را فراموش کنیم، خاطرنشان کرد: نباید دشمن خود را گم کنیم و همواره باید هدف و دشمن اصلی را بشناسیم.

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار اظهار کرد: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی همان سفیانی‌های امام زمان (عج) هستند و برای ظهور امام زمان (عج) باید این مشکل را برطرف کنیم.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo