مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 18 Apr 2024
محتوا
برنامه‌های دهه فجر نباید مورد سوء‌استفاده داوطلبان انتخابات قرار گیرد

برنامه‌های دهه فجر نباید مورد سوء‌استفاده داوطلبان انتخابات قرار گیرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم گروه‌های سیاسی و کاندیداها از برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سوء‌استفاده کنند.

دوشنبه 14 دسامبر 2015 - 08:47

به گزارش فارس حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در نخستین نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در سالن اجتماعات اداره کل جهاد کشاورزی استان با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول، اظهار کرد: دهه مبارک فجر یکی از اعیاد بزرگ ایرانیان و مردمی‌ترین جشن جهان به شمار می‌رود.

وی شاکله انقلاب اسلامی ایران را مردمی دانست و افزود: مردم در پیروزی انقلاب و بقای آن نقش اساسی ایفا کرده‌اند بنابراین باید با برنامه‌ریزی در کمیته‌های ستاد دهه فجر زمینه‌های مردمی برگزار شدن مراسم سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فراهم شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم و مسئولان از ابتدای پیروزی انقلاب همدل و همزبان بودند، گفت: امروز نیز باید عزم خود را جزم کنیم تا بار دیگر همدلی و همزبانی نمود گذشته را پیدا کند و در جامعه مشهود شود.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در پایان سال جاری، تصریح کرد: باید از فرصت دهه مبارک فجر برای زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی به درستی استفاده شود.

اشجری با تصریح بر اینکه ممکن است برخی داوطلبان انتخابات قصد بهره‌برداری از برنامه‌های ایام‌الله‌ دهه مبارک فجر را برای مقاصد شخصی خود داشته‌باشند، خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم گروه‌های سیاسی و کاندیداها از برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سوء‌استفاده کنند.

وی کمیته روستایی و عشایری را از کمیته‌های موفق و برتر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان دانست و گفت: امیدواریم در سال جاری نیز این کمیته با درایت حجت‌الاسلام جهانی و اهتمام ویژه اعضای کمیته همچون گذشته بدرخشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان طراحی و اجرای برنامه‌های کمیته‌ها بر اساس جدول نامگذاری ایام‌الله دهه فجر را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تلاش شود در این ایام با ارائه خدمات ویژه کام مردم شیرین شود.

وی برگزاری باشکوه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان را در گرو فعالیت همه‌جانبه تمام کمیته‌ها دانست و تصریح کرد: مسئولان کمیته‌ها باید عزم خود را جزم کنند تا با طراحی و اجرای برنامه‌های جامع، کیفی و نوآورانه دین خود را به حضرت امام (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و مردم همیشه در صحنه گیلان ادا کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان نیز در نشست مذکور با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول گفت: کمیته روستایی و عشایری استان به همت تمام اعضا فعالیت چشمگیری در سال‌های گذشته داشته که این کار باید در سال جاری نیز ادامه یابد.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر جهانی با اشاره به نقش مهم روستاییان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: روستاییان و عشایر همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی مانند پیروزی انقلاب و دفاع مقدس حضور مؤثر و نقش غیر قابل انکاری داشته‌اند.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه باید زمینه‌های به نمایش گذاشتن ایثار و فداکاری روستاییان و عشایر را برای نسل جوان فراهم آورد، افزود: اعضای این کمیته با ورود دلسوزانه و تلاش خالصانه خود بکوشند تا دستاوردهای ۳۶ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی در روستاها برای جامعه تبیین شود.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در روستاها، مسابقات حفظ و قرائت قرآن روستاییان، جشنواره شعر و موسیقی روستایی و عشایری، برپایی مراسم تجلیل از برگزیدگان روستایی را از برنامه‌های کمیته مذکور عنوان کرد.

جهانی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از فعالان عرصه نماز و برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت وصیتنامه حضرت امام (ره) از دیگر برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo