مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 Apr 2024
محتوا
برگزاری همایش بزرگ پاسداشت حماسه ۹ دی در فومن

برگزاری همایش بزرگ پاسداشت حماسه ۹ دی در فومن

دبیر ستاد مردمی پاسداشت حماسه ۹ دی فومن از برگزاری همایش بزرگ پاسداشت حماسه ۹ دی با سخنرانی علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس در این شهرستان خبر داد.

شنبه 19 دسامبر 2015 - 08:52

روح‌الله پوراسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با اشاره به برگزاری ششمین همایش بزرگ مردمی پاسداشت حماسه ۹ دی در این شهرستان اظهار کرد: هفتم دی ماه امسال  پس از اقامه نماز مغرب و عشا همایش مذکور با سخنرانی علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در مسجد حضرت ولی عصر (عج) بالامحله فومن برگزار می‌شود.

وی تجلیل از خانواده شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا جهادگر نستوه عرصه روشنگری و بصیرت‌افزایی در فتنه سال ۸۸ را از برنامه‌های همایش حماسه ۹ دی در فومن عنوان کرد و افزود: شهید سیرت‌نیا با برگزاری جلسه‌های بزرگ و مهم روشنگری با دعوت از سخنرانان، صاحب‌نظران و شخصیت‌های برجسته به طور بی‌وقفه و ایثارگران سهم مهمی در بصیرت‌افزایی مردم ایفا کرد به‌گونه‌ای که خشم عناصر و حامیان جریان فتنه در گیلان به‌ویژه شهر رشت را برانگیخت.

دبیر ستاد مردمی پاسداشت حماسه ۹ دی‌ماه فومن با بیان اینکه سرود «فرزند میرزاییم» با نوای جواد کامرانی به منظور زنده کردن خاطره دیدار شورانگیز مردم ولایتمدار گیلان به مناسبت ۸ دی با مقام معظم رهبری در این همایش به صورت جمع‌خوانی اجرا می‌شود، تصریح کرد: از سال ۸۹ تاکنون ۱۴ برنامه بزرگ نهضت روشنگری در فومن برگزار شده است.

پوراسماعیلی، یکی از قطب‌های مهم روشنگری فتنه سال ۸۸ در گیلان را شهرستان فومن خواند و بیان کرد: تمام برنامه‌های روشنگری و واکاوی فتنه سال ۸۸ در فومن به صورت مردمی برگزار شده است.

وی به پیروی امت حزب‌الله فومن از رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد روشنگری و بصیرت‌افزایی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های بصیرت‌افزایی با استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی تشکل‌های فرهنگی و ارزشی سازمان‌های مردم‌نهاد، هیئت‌های مذهبی و دوستداران انقلاب اسلامی با جدیت در فومن ادامه دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی تبیین کرد: ریشه‌ها و عوامل تأثیرگذار در شکل‌گیری فتنه همچنان پابرجا است و برخی از صاحب‌نظران قضایای فتنه سال ۸۸ را از مقوله براندازی به دعوای انتخاباتی کاندیداها تنزل دادند.

 

برچسب‌ها:

ارسال دیدگاه

enemad-logo