مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
ارسال « نامه‌ای به یک شهید » در گیلان

ارسال « نامه‌ای به یک شهید » در گیلان

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان از برگزاری همایش ارسال «نامه‌ای به یک شهید» در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در اردیبهشت‌ماه ۹۵ در استان خبر داد.

سه‌شنبه 22 دسامبر 2015 - 09:39

به گزارش فارس، ابراهیم جوادی در جلسه ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان اظهار کرد: اردیبهشت ماه سال ۹۵ کنگره مذکور با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان کشوری برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش ارسال «نامه‌ای به یک شهید» در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در اردیبهشت ماه سال ۹۵ در استان خبر داد و افزود: نامه باید خطاب به یک شهید گیلان باشد.

جوادی با تأکید براینکه نامه باید با توجه به زندگینامه شهید نگاشته شود، تصریح کرد: «نامه‌ای به یک شهید» در دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، دانش‌آموزان مقطع دبیرستانی و پایگاه‌های مقاومت محله‌های گیلان فراخوان شده‌است.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان، مهلت ارسال «نامه‌ای به یک شهید» را تا پایان اسفندماه امسال به دبیرخانه این ستاد اعلام کرد و گفت: شرکت‌کنندگان از طریق پستی یا حضوری به تمام پایگاه‌های مقاومت می‌توانند آثار خود را به معاونت فرهنگی اجتماعی نواحی رشت ارسال کنند.

وی با بیان اینکه نامه ارسال شده نباید در دیگر همایش‌ها یا مجله‌ها شرکت داده یا چاپ شده‌باشد، خاطرنشان کرد: اصل نامه باید در دو صفحه A4 با فرمت word باشد.

جوادی بر درج نام و نام خانوادگی، شماره تماس و مقطع تحصیلی نویسنده «نامه‌ای به یک شهید» تاکید کرد و گفت: نامه‌های برگزیده با حضور نویسندگان در همایش ارائه شده و به هشت نامه برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان یادآور شد: دانشجویان دانشگاه‌های گیلان می‌توانند آثار خود را به بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها ارسال کنند ضمن اینکه دانش‌آموزان نامه‌های خود را باید به بسیج دانش‌آموزی مدارس تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان «نامه‌ای به یک شهید» می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل به نشانی info@8000ghahraman.ir ارسال کنند، اظهار کرد: دبیرخانه همایش در رشت، خیابان شهدا، نرسیده به سه‌راه پاستوریزه، جنب پایگاه اورژانس شماره ۸ در ستاد کنگره شهدای گیلان مستقر است.

جوادی از برگزاری چهار اجلاسیه در نخستین کنگره ۸ هزار شهید گیلان خبر داد و افزود: نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان با رویکرد فرا ‌استانی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان با بیان اینکه جهت‌گیری برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای استان فرهنگی است، تصریح کرد: نخستین اجلاسیه با محوریت فرهنگیان برگزار می‌شود.

وی اجلاسیه دوم نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان را با محوریت بانوان خواند و بیان کرد: اجلاسیه سوم با محوریت ایثارگران در تمام سطوح برگزار می‌شود.

به‌گزارش فارس، خبرگزاری فارس عضو کمیته تبلیغات و روابط عمومی نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان است.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo