مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday 19 Mar 2024
محتوا
وصیت نامه پاسدار اسلام شهید قاسم اصغری

وصیت نامه پاسدار اسلام شهید قاسم اصغری

بسمه تعالی “وصیت نامه پاسدار اسلام شهید قاسم اصغری” بسم الله الرحمن الرحیم ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کانهم بنیان مرصوص بدرستیکه خداوند کسانی را که در صف واحد چون کوهی استوار در راه او می جنگند. سپاس بیکران خداوند یکتا که در رحمت جهاد با کفر را بروی ما گشوده و […]

چهارشنبه 24 فوریه 2010 - 22:06

بسمه تعالی

“وصیت نامه پاسدار اسلام شهید قاسم اصغری”

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کانهم بنیان مرصوص

بدرستیکه خداوند کسانی را که در صف واحد چون کوهی استوار در راه او می جنگند. سپاس بیکران خداوند یکتا که در رحمت جهاد با کفر را بروی ما گشوده و درود بر پیامبران الهی به ویژه پیامبر اسلام که ما را به نور ایمان هدایت نمودند و با درود بر حسین که چگونه مردن شهادت را بما آموخت و درود بر شهیدان تاریخ اسلام که خون خود را برای استقرار مکتب و تشیع علوی ایثار نمودند و تن به ذلت ندادند و با خون خویش وضو ساختند و سجاده نماز ایستادند و درود بر خمینی این نور الهی تابیده بر زمین که ما را به اسلامیان بازگردانیده و از اسارت صدساله طاغوت رهائی بخشید و میرویم تا پرچم لا اله الا الله و محمد (ص) را بر بلندترین قله های گیتی را به اهتزاز درآورند و درود بر امت مسلمان اسلامی که بزودی وارث زمین شده و مدال سرافرازی را از حضرت مهدی (عج) دریافت خواهند داشت. والدین معظم، حال که زمان ادای دین ماست نسبت به خداوند دین خدا فرا رسیده و ذلت مدتی با قیام امام کبیر انقلاب اسلامی خمینی پایان پذیرفت و با عزت و افتخار زیستن آغازیدن گرفت و دشمن خائن قصد نابودی اسلام به میهن اسلامی و مقدس ما تجاوز کرده و سازمانهای بین المللی با سکوت مهر تائید و این عمل ننگین کفار و جنایتکاران زده اند بفرمان روح الله به جهاد آمده اند تا با یورش بر دشمنان اسلام نشان دهم که دین خدا در چه حدی نیرومند و پیروز است و امیدوارم که لشکر اسلام بر سپاه کفر ظفر یابد و خداوند مهربان افتخار شهادت را از من دریغ ننماید و ما را در ردیف شهدای کربلا قرار دهد و نمی دانم که زنده بخانه ام خواهم آمد یا با جعبه سربسته به گلستان شهدا خواهم رفت. ولی درهرصورت از آن ماست و سعادت و کامیابی برای شما و ذلت و خواری برای دشمن و اما شما خواهران و برادران و دوستان بدانید که نجات از ذلت و بردگی در دنیا و آخرت در پیروز از فرامین امام خمینی و دوری از هرگونه گروه گرائی است و من شما را به حکم وظیفه شرعیم به اطاعت از اولی الامر زمان سفارش می کنم و هشدار می دهم انحراف از خط ولایت فقیه و طی کردن مسیر هلاک و نابودی است. ای ننگ بر کوردلان که از بصیرت دانایی بدورند و روبروی فرزند فاطمه (ع) مرا ببینند و فراموش نکنید که همگی رد محشر جوابگوی خون شهدا و رسول الله باشیم و ای بر آنانیکه در انجام فرایض دینی و پیروی از خط ولایت فقیه قصور کنند خلاصه کلام اینگونه یا حسین گونه باشیم و یا زینب گونه در غیر این صورت همدست یزید خواهید بود. در پایان لازم میدانم چند تذکر را بعرض برسانم.

پدر و مادر عزیزم؛ مرا حلال کنید و خطاهایم را ببخشید. امام را تنها نگذارید و همیشه او را دعا کنید. در تشیع جنازه من منافقین و گمراهان چپ نباشند. مراسم ختم مرا بسیار ساده بگیرید و بانان خرما برپا کنید. در شهادتم راضی نیستم گریه کنید و لباس سیاه بپوشید. همواره یار امام باشید تا رستگار شوید. برایم قرآن بخوانید و هرکس از من بدی دیده است به بزرگی خود مرا ببخشید و من از هرکس بدی دیده ام او را بخشیده ام.

و در ضمن چند بیت شعر هم می نویسم تا بخوانید.

آمدم تا نهضت عدل شرف برپا کنم      بهترین برنامه ام را کربلا اجرا کنم

آمدم تا در ره دینداری نسل جوان    خون خویشتن را بطور رایگان اهداء کنم

آمدم کز خون خود بهری بسازم ملاح خیز    خویشتن را کشتی دامان این دریا کنم

 کاخ استبداد ظالم چونکه از بن برکنم     تشنه لب جان می دهم تا کاخ دین برپا کنم

خداوندا شهد، شهادت را بر من بچشان و لحظه شهادت تنهایم مگذار.

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

قاسم اصغری

تاریخ  ۱/۱۲/۶۴

 

 

ارسال دیدگاه

  1. نویسنده دیدگاه:  محمدکاظم جوادی
    2016/05/8 - 21:28

    این همه بزرگی در نوشته های این فرد کوچک..
    بنظرم شهدا از همون اول هم زمینی نبودند

    پاسخ
enemad-logo