مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
واقعه روز رشت تکرار شد

واقعه روز رشت تکرار شد

هنوز واقعه ننگین روز رشت از ذهن مردم رشت پاک نشده که متاسفانه باز هم اقدامی شبیه جشن فوق، در روز پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در همان مکان و به همان شیوه توسط آن اداره فرهنگی برگزار شد! در جریان برگزاری این مراسم به علت اعمال خلاف شئون اسلامی اینبار دیگر خون مردم به جوش آمده و در همان مکان دست به اعتراض زدند.

شنبه 19 مارس 2016 - 13:26

به گزارش ۸دی نیوز؛ چند ماه پیش بود که به بهانه روز رشت جشن های باصطلاح محلی(بخوانید تقلید غربی) در میدان شهرداری رشت برگزار شد و انجام اعمال به دور از شئونات اسلامی و رقص و حرکات ناموزون در ملاء عام توسط عوامل جشن فوق با انتقادات بسیار زیادی از سوی مردم و خانواده های شهدا و مسئولین استان مواجه گردید.
هنوز این واقعه ننگین از ذهن مردم رشت پاک نشده است که متاسفانه باز هم اقدامی شبیه جشن فوق، دیشب(پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در همان مکان و به همان شیوه توسط آن اداره فرهنگی برگزار شد! در جریان برگزاری این مراسم به علت اعمال خلاف شئون اسلامی اینبار دیگر خون مردم به جوش آمده و در همان مکان دست به اعتراض زدند.
همچنین نیروهای انتظامی در اقدامی قابل تقدیر به قائله ورود کرده و مسئول اصلی این مراسم آقای -ج- را بازداشت کردند.
حال سوال این است که چرا آقایان فقط به دنبال رقص و حرکات ناموزون هستند؟
آیا میراث فرهنگی و گذشته رشت فقط رقص و حرکات ناموزون است؟
آیا اینکه ما در محرم هم تعزیه برگزار میکنیم مجوز این است که در سایر ایام دست به هر کاری بزنند؟
در پایان گفتنی است آن اداره فرهنگی هر چه سریعتر ضمن معرفی سایر عوامل، از حادثه فوق باید اعلام برائت کند تا حواشی آن دامن خودش را نگیرد.

ارسال دیدگاه

enemad-logo