مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
اعزام ۳۰۰ طلبه بسیجی گیلان به اردوهای جهادی

اعزام ۳۰۰ طلبه بسیجی گیلان به اردوهای جهادی

مصطفی باباهادی

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان از اعزام ۳۰۰ نفر از روحانیون و طلاب بسیجی به نقاط محروم استان برای شرکت در طرح اردوهای جهادی خبر داد.

شنبه 16 جولای 2016 - 15:22

حجت الاسلام و المسلمین محمد جمالی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه روحانیون و طلاب اعزامی بمدت یک هفته تا ۱۰ روز به مناطق محروم اعزام می شوند، تصریح کرد: طلاب اعزامی بصورت انفرادی، گروهی و همچنین همراه با گروه های دانشجویی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینکه اردوهای جهادی طلاب با هدف تأمین نیازهای اعتقادی و فرهنگی که اساس و پایه تبلیغ دین است انجام می شود، خاطرنشان کرد: طلاب اعزامی به اردوهای جهادی در روستاها و مناطق محروم گیلان در رابطه با اقشار مختلف روستا به موضوعاتی همچون احکام، مباحث اعتقادی، نماز، نماز جماعت، مشاوره، اخلاق و … می پردازند.
حجت الاسلام جمالی با اشاره به اینکه نقش اصلی طلاب در اردوهای جهادی در حوزه فرهنگی است، اضافه کرد: برای فرهنگ سازی در زمینه های مختلف نیازمند جهاد هستیم زیرا تنها با مدیریت و تلاش جهادی می توانیم به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ پاسخ شایسته دهیم.

 

منبع: ایرنا

ارسال دیدگاه

enemad-logo