مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 Apr 2024
محتوا
فرمانده فاتح نبل و الزهرا: دشمن می‌خواهد با کار فرهنگی بنیان خانواده‌ را در ایران از بین ببرد‌ + تصاویر

فرمانده فاتح نبل و الزهرا: دشمن می‌خواهد با کار فرهنگی بنیان خانواده‌ را در ایران از بین ببرد‌ + تصاویر

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با کمک ماهواره‌ها بنیان خانواده‌ها را در کشور ما از بین ببرد گفت: امنیت یک کشور تنها به زور و بازو نیست بلکه به حوزه فرهنگی است و اگر فرهنگ ضعیف شود همه سربازان مجبور به دفاع هستند.

یکشنبه 17 جولای 2016 - 10:37

به گزارش رنگ ایمان از خبرگزاری تسنیم بندرانزلی، سردار محمدعلی حق‌بین در مراسم اربعین شهید گیلانی مدافع حرم‌ شهید جهانگیر جعفری‌نیا در طالب‌آباد انزلی اظهار داشت: فتح نبل و الزهرا در ۱۲ بهمن سال گذشته افتخار بزرگی برای مردم گیلان بود که توانستند بیش از ۵۰ هزار نفر را از محاصره نیروهای تکفیری خارج سازند.

وی با اشاره به سختی عملیات در منطقه نبل و الزهرا افزود: چندی پیش با دوستان همرزم خاطرات جهانگیر را مرور می‌کردیم و همه دوستان بر این باور بودند که اگر جهانگیر نبود نمی‌توانستیم با آن دل و جرأت به دل دشمن بزنیم. این فریادهای الله اکبر و یاعلی جهانگیر بود که باعث شد رزمندگان روحیه بگیرند و سنگرها را یکی پس از دیگری فتح کنیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با تاکید بر روحیه جهادی و عزم راسخی که در وجود شهید جعفری نیا بود خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار همواره دوست داشت تا در نبرد  با دشمن سخت‌ترین کارهای ممکن را انجام دهد و حتی در حال مجروحیت نیز به عملیات ادامه می‌داد.

سردار حق‌بین با بیان اینکه وجود شهید جعفری‌نیا همواره گره‌هایی بزرگ را باز می‌کرد افزود: ما می‌خواستیم جهانگیر در پشت خط بماند تا در صورت نیاز بتواند کمک حالمان باشد اما او بدون اطلاع ما به دل دشمن زد و در مقابل آتش دشمن مردانه جلو رفت و پس از اصابت خمپاره در نزدیکی‌اش بدنش چنان آسیب دید که به سرعت به شهادت رسید.

 فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با ابراز تأسف برای از دست دادن یکی از تاثیرگذارترین فرماندهان در جبهه نبرد حق علیه باطل تصریح کرد: هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که به همین راحتی جهانگیر را از دست دهیم و تا چند روز دوست نداشتم که این موضوع را باور کنم.

وی با اشاره به اهمیت دفاع از اسلام در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران گفت: آنهایی که برایشان سنگین است که چرا جوانان ما در خارج از مرزها پرپر می‌شوند باید از خود بپرسند که امروز شعاع مرزهای جمهوری اسلامی کجاست.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان تاکید کرد: ببینید امروز آنهایی که دم از امنیت می‌زدند و داعش را پرورش دادند تا امنیت ما را زیر سئوال ببرند در چالش هستند و به چه بلایی دچار شده اند.

سردار حق‌بین، فرهنگ را یکی از مهمترین مباحث در امنیت کشورها دانست و تصریح کرد: امنیت یک کشور تنها به زور و بازو نیست بلکه به حوزه فرهنگی است و اگر فرهنگ ضعیف شود همه سربازان مجبور به دفاع هستند.

وی افزود: باید از امنیتی که شهدا برای ما به ارمغان آورده‌اند دفاع کنیم و یقین بدانید که اتفاقات سوریه را دشمن برای ما طراحی کرده ‌ و تمامی این داستان‌ها و حوادث برای آسیب زدن به ماست.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان خاطرنشان کرد: باید نسلی را تربیت کنیم که در آینده از مرزهای کشور دفاع کنند و تمام تلاش دشمن این است که چنین نسلی تربیت نشود.

سردار حق‌بین با اشاره به پیام شهید جعفری‌نیا یک روز پیش از شهادتش در خصوص حجاب  عنوان کرد: آیا این حق است شهدا از حجاب بنویسند و بگویند و ما با نامردی تمام خون و مجاهدت آنها را پاس نداریم؟

وی با بیان اینکه دشمن هیچگاه از دشمنی خودش کوتاه نخواهد آمد و راه‌های مختلفی را برای مبارزه امتحان می‌کند افزود: یکی از مهمترین و اصلی‌ترین پیام شهدا حفظ حجاب است و دشمن می‌خواهد با کمک ماهواره‌ها بنیان خانواده‌ها را در کشور ما از بین ببرد و کاری کند که جوان‌های ما دروغ آنها را باور کنند و فکر کنند که دشمن خیرشان را می‌خواهد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان ضمن تاکید بر امنیت بالای جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه تصریح کرد: اگر نتوانیم از این امنیتی که به برکت خون شهدا ایجاد شده است پاسداری کنیم قطعا”به سرنوشت دیگر کشورهای منطقه دچار خواهیم شد.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo