مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 24 Apr 2024
محتوا
نماینده ولی‌فقیه در گیلان با خانواده شهدای مدافع حرم انزلی دیدار کرد

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با خانواده شهدای مدافع حرم انزلی دیدار کرد

آیت الله قربانی نماینده ولی‌فقیه در گیلان با حضور در منزل خانواده‌های شهدای مدافع حرم بندرانزلی با ایشان دیدار کرد.

دوشنبه 18 جولای 2016 - 14:34

به گزارش رنگ ایمان به نقل از خبرگزاری تسنیم،  آیت‌الله زین‌العابدین قربانی به همراه سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان با حضور در منزل دو شهید مدافع حرم بندرانزلی، شهید جواد دوربین و شهید جهانگیر جعفری‌نیا با خانواده آنها دیدار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در دیدار با خانواده شهید جواد دوربین با اشاره به مقام والای خانواده معظم شهدا اظهار داشت: شهدا شفاعت‌کننده ما هستند و باید به خانواده شهدا خدمت کرد زیرا شهدا عزت ما هستند و ما هرکاری انجام دهیم جبران کار آنها نمی‌شود؛ خداوند با تکلیف جهاد آنان را پذیرفت و میهمان خودش کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تصریح کرد: من خودم را در مقابل مقام بالای شهدا ناچیز و حقیر می‌بینم؛ آنها همه چیز خود را در راه اسلام دادند و از جانشان گذشتند اما ما همچنان زنده‌ایم.

آیت‌الله قربانی تاکید کرد: خانواده شهدا فقط حرف نمی‌زنند بلکه عمل هم می‌کنند؛ امیدواریم که زینب‌گونه در این راه قدم بردارید.

محمود رمضانی از همرزمان شهید دوربین نیز در این دیدار به بیان ویژگی‌های شاخص این شهید مدافع حرم پرداخت و گفت: شهید دوربین یک نیروی فعال مذهبی بود که در تمامی برنامه‌های بزرگ فرهنگی بندرانزلی حضور داشت و همه دوستان و بچه‌های بسیجی به این شهید بزرگوار علاقه و اردت خاص داشتند.

همرزم شهید دوربین با بیان اینکه شهید از بزرگان پیاده روی کربلا و اربعین بود و چندین بار در این مسیر سفر کرده بود افزود: جمله معروف شهید جواد دوربین این بود که شاید از سپاه بازنشسته شده باشیم اما از انقلاب بازنشسته نشدیم و باید برای حفظ آن تلاش می‌کنیم.

رمضانی با اشاره به رفاقت اولین شهید مدافع حرم بندرانزلی با مردم این شهرستان تصریح کرد: همه مردم انزلی به‌خاطر از دست دادن او ناراحت هستند، شهادت حق او بود و باید شهید می‌شد زیرا شهید این راه خود را آگاهانه انتخاب کرد و در آن قدم گذاشت، او به آرزویش رسید اما غم فقدانش برای ما بسیار سخت است.

پدر شهید جعفری‌نیا نیز در این دیدار گفت: پسر من در سال ۵۷ متولد شد و در سال ۹۵ نیز همزمان با رحلت امام از دنیا رفت.

آیت الله قربانی در این دیدار جویای حال خانواده هر دو شهید شد و اذان و اقامه را در گوش نوه تازه متولد شده شهید دوربین تلاوت کرد.

وی برای دو دختر شهید جعفری‌نیا صبری زینب‌وار از درگاه خداوند متعال طلبید و آنها را مورد مهر و عطوفت قرار داد.

ارسال دیدگاه

enemad-logo