مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
علی محمد جلوه: کدخدا‌محوری در نظام اسلامی جایی ندارد

علی محمد جلوه: کدخدا‌محوری در نظام اسلامی جایی ندارد

مسئول فرهنگی هیئت نظارت بر انتخابات گیلان گفت: دشمنان ما نسبت به صهیونیست‌های کودک‌کش لبخند می‌زنند و عده‌ای در داخل با اینکه اینها را می‌بینند دشمن و چهره آن را بزک و تزئین می‌کنند و به ملت نشان می‌دهند.

دوشنبه 18 جولای 2016 - 14:37

به گزارش رنگ ایمان به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی‌محمد جلوه در جمع اعضای هیئت نظارت بر انتخابات سیاهکل با بیان اینکه در نظام اسلامی مسئولیت باری سنگین بر دوش مسئولان است اظهار داشت: در نظام اسلامی، رئیس از فیش حقوقی‌اش شناخته نمی‌شود بلکه مسئول کسی است که خادم مردم باشد.

وی با تأکید بر اینکه در نظام اسلامی خدا، محور است نه کدخدا یادآور شد: متأسفانه می‌گویند باید با کدخدا بسازیم اما امام(ره) با دشمنان خدا کنار نیامد.

مسئول فرهنگی هیئت نظارت بر انتخابات گیلان خاطرنشان کرد: دشمنان ما نسبت به صهیونیست‌های کودک‌کش لبخند می‌زنند اما نسبت به جمهوری اسلامی خشمگین می‌شوند و عده‌ای در داخل با اینکه اینها را می‌بینند اما همچنان می‌خواهند با آنها طرح دوستی بریزند، آنها می‌خواهند دشمن و چهره آن را بزک و تزئین کنند و به ملت نشان دهند.

جلوه ابراز کرد: عده‌ای هستند که هرچقدر آمریکایی‌ها رجز می‌خوانند پاسخ آنها را نمی‌دهند اما در داخل هر شخصی حرفی می‌زند صحبت‌های او را بی‌پاسخ نمی‌گذارند.

مسئول فرهنگی هیئت نظارت بر انتخابات گیلان بیان کرد: قرآن می‌گوید کفار را نگران کنید اما اینها می‌گویند مستکبرین و کفار را از نگرانی در بیاوریم و در کشور ما برخی‌ها سرشان جلوی دشمن پائین است.

جلوه با اشاره به سوره بقره در قرآن مجید گفت: هر اصولگرایی باید اصلاح طلب باشد و هر اصلاح طلبی باید اصولگرا باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌های گذشته توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی، رهبری فرمودند اقدام و عمل به کار ببرید یعنی اینکه شعار دیگر بس است و نباید فقط پارچه نوشته با مضمون اقتصاد مقاومتی در جاهای مختلف نصب کنیم.

سرپرست دفتر هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان سیاهکل نیز در این همایش با اشاره به فیش‌های حقوقی چندین میلیونی برخی از مسئولان دولتی اظهار داشت: حقوق‌های نجومی پست و خار کردن ارزش‌ها است.

اسدالله تقوی خاطرنشان کرد: باید بصیرت و معرفت ما بالا برود و به این مرعوبان، مجال ورود به بازی سیاسی ندهیم و اگر به سیاست ورود می‌کنند باید سرباز ولایت بوده و در این راه ثبات قدم داشته باشند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون جنگ احزاب در دیدارشان با دانشجویان گفت: در جنگ احزاب همه منافقین، بت پرستان، یهود و دشمنان اسلام در مقابل پیامبر قرار گرفتند. در این جنگ نیز همه این افراد در مقابل انقلاب قرار گرفته‌اند.

سرپرست دفتر هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان سیاهکل افزود: در آن جنگ با توجه به ولایتمداری امت و شجاعت سرداران، پیامبر بر مستکبرین پیروز شد. ما نیز با تأسی از پیامبر خدا بر مستکبران و استکبار جهانی پیروز خواهیم شد.

ارسال دیدگاه

enemad-logo