مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
رسانه‌های استان گیلان باید مطالبه‌گری کنند

رسانه‌های استان گیلان باید مطالبه‌گری کنند

رئیس سازمان بسیج هنرمندان گیلان با بیان اینکه رسانه‌های استان گیلان باید مطالبه‌گری کنند گفت: رسانه باید انتقاد کند و اینگونه تهدید و الفاظ در سطح مقام عالی استان نباید مطرح شود بلکه شایسته است که ایشان دلجویی کرده و مطلب خود را اصلاح کنند.

سه‌شنبه 19 جولای 2016 - 11:45

به گزارش رنگ ایمان ، کیومرث دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه شاهد زحمات و تلاش بسیاری از رسانه‌ها در استان هستیم اظهار داشت: رسانه‌ها را نباید به بد و یا خوب تفکیک کنیم چون همه رسانه‌ها برای رسیدن به اهداف مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گیلان با اشاره به اینکه بسیاری از رسانه‌ها دلسوزانه به مسائل و مشکلات در استان می‌پردازند گفت: شفاف‌سازی در فیش‌های نجومی و همکاری رسانه‌ها در این امر باعث شد تا مسئولان درصدد حل این مسئله و مشکل برآیند.

وی با بیان اینکه نباید این تفکر در مورد رسانه‌ها باشد که فقط انتقادگر هستند و این بی‌انصافی است افزود: اگر رسانه‌ها منتقد نباشند و فقط بحث تعریف و یا تمجید در میان باشد مشکلی از جامعه حل نمی‌شود و اینطور به‌نظر می‌رسد که همه چیز به‌صورت احسنت و عالی است.

دولتی با اشاره به اینکه اکثر رسانه‌ها را رصد می‌کنم و انتقادهای رسانه‌ای به حق است تصریح کرد: رسانه باید انتقاد کند و اینگونه تهدید و الفاظ در سطح  مقام عالی استان نباید مطرح شود بلکه شایسته است که ایشان دلجویی کرده و مطالب را اصلاح کنند.

 وی با بیان اینکه ارزش‌های نظام، شهدای عزیز، خانواده‌های شهدا و مردم باید حفظ شود و تاکنون نیز غیر از این نبوده است مطرح کرد: اگر خدای نکرده باز هم اتفاق خاصی مانند فیش‌های نجومی رخ دهد این وظیفه رسانه‌ها است که آن را مطرح کنند تا مسئولان به نتیجه مطلوب برسند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گیلان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید مطالبه‌گر باشند و اگر در مورد خاصی، رسانه‌ها انتقاد ناعادلانه‌ای بر علیه شخصی مطرح کردند آن شخص با داشتن مدارک و توضیحات و ارائه آن مستندات، این بحث را خاتمه دهد.

ارسال دیدگاه

enemad-logo