مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
برگزاری همایش راهکارهای ارتقای اطلاعات فقهی در کارکنان نداجا

برگزاری همایش راهکارهای ارتقای اطلاعات فقهی در کارکنان نداجا

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا از برگزاری همایش راهکارهای ارتقای اطلاعات فقهی کارکنان پایور و وظیفه در مردادماه امسال در گیلان خبر داد.

سه‌شنبه 19 جولای 2016 - 12:05

به گزارش رنگ ایمان از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمد باقری در جمع کارکنان فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با تأکید بر مقابله جدی با تهاجم فرهنگی دشمن اظهار کرد: تبیین اثر بسیار مخرب شبکه‌های مجازی نیازمند توجه جدی مسؤولان و خانواده‌ها در تربیت و محافظت از نوجوانان و جوانان است.

وی هدف استکبار در تضعیف بعد معنوی جامعه را از بین بردن هویت اسلامی ایرانی و ازهم پاشیدن نظام مقدس خانواده عنوان کرد و افزود: ایران اسلامی به دلیل هویت اسلامی و معنوی بالای نوجوانان و جوانان در معرض شدیدترین هجمه‌های فرهنگی دشمن است.

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با بیان اینکه روحانیون در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن هستند، تصریح کرد: سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان مسؤول امور فرهنگی و معنوی همواره در راستای ارتقای بصیرت کارکنان و خانواده‌ها گام برداشته و روحانیون شاغل در این سازمان مقدس نقش بی‌بدیلی در ارتقای روحیه معنوی و سلحشوری کارکنان ولایتمدار ارتش دارند.

باقری از برگزاری همایش راهکارهای ارتقای اطلاعات فقهی کارکنان پایور و وظیفه نداجا در گیلان خبر داد و بیان کرد: سی‌ام مردادماه امسال همایش مذکور با حضور روحانیون ارتش جمهوری اسلامی ایران در گیلان و غرب مازندران در آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

ارسال دیدگاه

enemad-logo