مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 Apr 2024
محتوا
یادواره شهدای منا در استان گیلان برگزار می‌شود

یادواره شهدای منا در استان گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: یادواره شهدای منا به‌صورت متمرکز استانی برگزار می‌شود.

سه‌شنبه 19 جولای 2016 - 19:03

به گزارش رنگ ایمان از خبرگزاری تسنیم، ابراهیم طاهرنژاد در دیدار با خانواده سه تن از شهدای رودسری حادثه منا اظهار داشت: به‌مناسبت اولین سالگرد شهادت این عزیزان و تکریم مقام شامخ آنان یادواره‌ای به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: با توجه به اینکه شهرستان‌های رودسر و لنگرود در سطح استان تعداد بیشتری شهید منا تقدیم کرده‌اند این مراسمات به‌صورت شهرستانی در این دو شهرستان هم برگزار می‌شود.

طاهرنژاد یکی از برکات شهادت شهدای منا را آشکار کردن چهره پلید آل سعود در جهانیان خواند و گفت:  شهدای مظلوم منا با رجعت آسمانی خود چهره خبیث آل سعود را برای جهانیان به‌ویژه ممالک اسلامی روشن کردند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان گیلان نیز در این دیدار اظهار داشت: شهدای منا مهاجرین الی الله هستند و در این مسیر به لقاءالله پیوستند و جاودانه شدند.                                                                               

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شفیعی در این دیدارها با اشاره به اینکه شهدای منا در امتداد راه شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم این راه را پیمودند افزود: امروز انقلاب شکوهمند اسلامی با خون این عزیزان به پیش می‌رود.      

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ۱۶ نفر از استان گیلان در حادثه منا به شهادت رسیدند که از این تعداد ۳ نفر به نام‌های شهیدان سیدحسن موسوی، علی‌محمد یحیی‌پور و رحمت غلامی اهل شهرستان رودسر بودند.

ارسال دیدگاه

enemad-logo