مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25 Apr 2024
محتوا
نماینده ولی فقیه در گیلان: برخی از مسافران در گیلان از پوشش نامناسب و ناهنجار استفاده می‌کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان: برخی از مسافران در گیلان از پوشش نامناسب و ناهنجار استفاده می‌کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: میهمانان به محض ورود از پوششی نامناسب و لباس‌های ناهنجار استفاده می‌کنند و برخی هم استانی‌ها هم با الگو گرفتن و تبعیت از آنها همان کار را دنبال می‌کنند.

چهارشنبه 20 جولای 2016 - 19:13

به گزارش رنگ ایمان از خبرگزاری تسنیم، آیت الله زین العابدین قربانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان اظهار داشت: با توجه به شرایط ناامنی که در دنیا و در کشورهای دیگر موجود است و کشور ما جزیره امن محسوب می‌شود لذا کاری نکنیم تا اختلافات جزئی سبب شود تا دشمنان سوءاستفاده کند.

آیت الله قربانی با بیان اینکه این اختلافات به نظام و وحدت انقلابی ما آسیب می‌رساند و به ضرر امام (ره) و شهدا است  تصریح کرد: دشمن بر این تفکر است که چون با یکدیگر دچار مشکل هستیم هر کاری می‌تواند انجام دهد و از این موضوع سوءاستفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فرمانده انقلابی و مؤمن سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان، گزارشی را در مورد رفتارها و هنجارشکنی‌های برخی در استان ارائه کردند گفت: از نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج و روحانیت تقاضا دارم تا مقابل این ناهنجاری‌ها بایستند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه اگر این روند عمومیت پیدا کند حادثه اسپانیا اتفاق خواهد افتاد گفت: بعد از گذشت ۸ قرن حاکمیت حکومت اسلامی، با دادن شعار آزادی، اسلام در اسپانیا از بین رفت و مساجد تبدیل به سینما و انبارهای بلااستفاده شد.

وی با اشاره به صحبت‌های سردار سلیمانی مبنی بر اینکه گیلان محل تنفس کشور است و مردم به‌دلیل مناسب بودن آب و هوا به این استان سفر می‌کنند گفت: مردم از مناطق گرم و برای تفریح وارد استان می‌شوند به‌طوری‌که سال گذشته ۳۸ میلیون نفر وارد گیلان شده و به‌طور یقین امسال این آمار افزایش پیدا می‌کند.

آیت الله قربانی با بیان اینکه برخی از میهمانان به‌محض ورود از پوشش نامناسب و لباس‌های ناهنجار استفاده می‌کنند و هم استانی‌ها هم با تبعیت از این میهمانان از آنها الگو می‌گیرند افزود: این کار فقط وظیفه نیروی انتظامی و سپاه نیست بلکه همه باید دست به دست هم دهیم تا این مشکلات را برطرف کنیم.

 نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه بالا بردن فرهنگ در جامعه بسیار مهم است و به فرموده حضرت علی (ع) این فرهنگ دوای دردهای شما است تصریح کرد: انسان‌ها با توجه به فرهنگ‌سازی در مورد مضرات سیگار به‌طور قطع از مصرف آن منصرف می‌شوند.

 آیت الله قربانی با بیان اینکه مردم از قرآن فقط در مراسم شب‌های قدر و یا بدرقه مسافر استفاده می‌کنند لذا اگر با آن  با آشنایی پیدا کنند به‌دنبال فساد نمی روند گفت: با توجه به تحقیقاتی که اخیرا”انجام داده‌ام از ۶ هزار آیه قرآن  ۴ هزار آیه در مورد دستورالعمل‌های شفابخش است.

وی با اشاره به اینکه مطالب مربوط به جایگاه و شخصیت زن در اسلام و حجاب درقالب حدود ۱۰۰ صفحه قابل تجمیع است خاطرنشان کرد: این مطالب را چاپ و در اختیار مسافران و خانواده‌ها قرار دهید تا مطالعه کنند و با خواندن آن در زمان بیکاری از فواید قرآن بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

enemad-logo