مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday 16 Apr 2024
محتوا
بیانیه‌ی هیأت محبان قمر بنی هاشم (ع) شاندرمن: آه مظلومان کشمیر گریبان ساکتان راه هم خواهد گرفت

بیانیه‌ی هیأت محبان قمر بنی هاشم (ع) شاندرمن: آه مظلومان کشمیر گریبان ساکتان راه هم خواهد گرفت

هیأت محبان قمر بنی هاشم (ع) شاندرمن ضمن بیانیه ای درباره ی فجایع کشمیر نوشت: ما از همه‌ی دستگاه‌های مسئول و ذی‌ربط بخصوص وزارت امور خارجه‌ی کشورمان انتظار داریم تا واکنشی صحیح به کشتار ناجوان‌مردانه مردم مظلوم کشمیر داشته باشد.

چهارشنبه 20 جولای 2016 - 19:25

به گزارش رنگ ایمان به نقل از ۸دی، هیأت محبان قمر بنی هاشم (ع) شاندرمن با صدور بیانیه ای، ضمن محکوم کردن فجایع کشمیر، خواستار واکنش دستگاه دیپلماسی کشور در برابر این جنایات شد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ أَصْبَحَ لَا یَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ؛

کسى که شب را صبح کند و نسبت به سرنوشت مسلمانان بى‌تفاوت بوده و اهتمام به خرج ندهد، مسلمان نیست.» حضرت محمد (ص)

فریاد عدالت‌خواهی و آزادی در سایه سار اسلام  ناب محمدی(ص) بر تن استکبار لرزه انداخته و ترس از شکست در مواجهه جبهه حق و باطل کابوس همیشگی‌شان شده است.

به راستی مقاومت و مبارزه را نمی‌توان از تفکر اسلام ناب جدا نمود و قطعا  خون‌های به ناحق ریخته شده مردان و زنان کشمیر، درخت ستبر اسلام را پویاتر از گذشته خواهد کرد.

امروزه مسلمانان و مستضعفان جهان، گرفتار سلطه‌های ستمگریند و برخی‌ نیز در راه نجات خویش، مبارزه می‌کنند و فریاد استغاثه‌شان بلند است.

کشتار ظالمانه مردم مظلوم کشمیر نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادی‌خواهان و حامیان انسانیت در سراسر این گیتی را غمگین و متاثر می‌سازد. جرمشان چیست؟ به چه جرم و گناهی اینچنین خونشان باید در خیابان‌ها جاری شود؟  کدامین حقوق بشر این جنایات را توجیه می‌کند ؟

این سکوت زشت و روشنفکرانه از سوی که برای کشته شدن چند نفر در فرانسه زار می‌زنند، اما در برابر قتل‌عام مردم مظلوم کشمیر سکوت پیشه می کنند، قطعا روزی گرفتارشان خواهد کرد و آه مظلوم گریبانشان را می‌گیرد.

کشمیر، از ثمرات نگاه عدالت محور امام خمینی (ره) است و آنچه امروزه در آن می‌گذرد جای هیچ‌گونه سکوتی را بر نمی‌تابد. هیات هیأت محبان قمر بنی هاشم (ع) شاندرمن این کشتار وقیحانه و جنایات روزهای اخیر کشمیر را محکوم می‌کند و امیدوار است نهادهای بین‌المللی و کشورهای اسلامی و همه آزادگان جهان به منظور پایان دادن  به این روند ظالمانه اقداماتی جدی و صریح انجام دهند تا شاهد چنین فجایع وحشتناکی نباشیم.

ما از همه دستگاه‌های مسئول و ذی‌ربط  بخصوص وزارت امور خارجه‌ی کشورمان انتظار داریم تا واکنشی صحیح به کشتار ناجوان‌مردانه‌ی مردم مظلوم کشمیر داشته باشد.

والسلام

هیأت محبان قمر بنی هاشم (ع) شاندرمن

ارسال دیدگاه

enemad-logo