مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
سرلشکر رحیم صفوی: ائتلاف آمریکا و اسرائیل سقوط کرده است/ روزبه‌روز وزن ژئوپلوتیکی ایران بالا می‌رود

سرلشکر رحیم صفوی: ائتلاف آمریکا و اسرائیل سقوط کرده است/ روزبه‌روز وزن ژئوپلوتیکی ایران بالا می‌رود

سرلشکر رحیم صفوی با بیان اینکه ائتلاف آمریکا و اسرائیل سقوط کرده است گفت: روزبه‌روز وزن ژئوپلوتیکی ایران بالا می‌رود.

جمعه 22 جولای 2016 - 23:46

به گزارش رنگ ایمان به نقل از خبرگزاری تسنیم, سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی در مراسم اربعین شهید حسینعلی پورابراهیمی درگاه, شهید گیلانی مدافع حرم که با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و خانواده‌های معظم شهدا در گلزار شهدای رشت برگزار شد اظهار داشت: از ۸۰۰۰ شهید گیلان بوی عطر و آزادگی بلند می‌شود.

مشاور عالی و دستیار ویژه مقام معظم رهبری در امور نظامی با بیان اینکه سلام مقام معظم رهبری را به خانواده‌های شهدای مدافع حرم و ۸۰۰۰ شهید گیلان می‌رسانم افزود: کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان بسیار باشکوه برگزار شد.

سرلشکر رحیم صفوی با بیان اینکه تاریخ و تمدن هر کشوری بخش عمده‌ای از فرهنگ آن را تشکیل می‌دهد و انقلاب‌ها, جنگ‌ها و پیروزی و شکست‌ها در تاریخ ملت‌ها باقی می‌ماند افزود: در ساختن تاریخ و تمدن ملت‌ها دو عامل وجود رهبران خردمند و شجاع و روحیات معنوی و انقلابی در بدنه جوانان تاثیرگذار است.

مشاور عالی و دستیار ویژه مقام معظم رهبری در امور نظامی اظهار کرد: هنگامی که سیاستمداران نمی‌توانند در مقابل حمله‌ها از کشورهایشان دفاع کنند این جوانان هستند که کشور را نجات می‌دهند و به ملت آرامش می‌بخشند.

وی یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب را وجود رهبران با تقوا و شجاع همچون امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: مردم ایران و گیلان حضور شجاعانه‌ای در دوران ۸ سال دفاع مقدس داشتند و هم اکنون نیز مردان و زنان گیلان در جبهه مقاومت اسلامی در لبنان و سوریه مجاهدت می‌کنند.

سرلشکر رحیم صفوی با بیان اینکه در کشورهای عضو سازمان ملل متحد و ۵۷ کشور عضو سازمان همکاری اسلامی، رهبری مانند مقام معظم رهبری یافت نمی‌شود بیان کرد: مقام معظم رهبری, رهبری با تقوا و خردمند هستند و در دنیا هیچ رهبری چون ایشان یافت نمی‌شود.

مشاور عالی و دستیار ویژه مقام معظم رهبری با بیان اینکه جوانان گیلانی در دوران ۸ سال دفاع مقدس و هم اکنون در سوریه مجاهدت زیادی کردند عنوان کرد: حدود ۱۵ جوان گیلانی در جبهه مقاومت اسلامی برای دفاع از امنیت کشور جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه برخی از انسان‌ها با نادانی در زندگی دنیوی غرق هستند و از عظمت مقام شهادت خبر ندارند مطرح کرد: این ساده اندیشان با اظهارات نسنجیده خود موجب آزار و رنجش خانواده‌های شهدای مدافع حرم می‌شوند هنگامی که می‌گویند چه فرقی داشت فرزند شما به جبهه برود.

وی با بیان اینکه شهدا چیزهایی را دیدند که ما ندیدیم تصریح کرد: چشم ما آنها را نمی‌بیند و آنها به مرحله‌ای از کرامات و عرفان رسیدند که ما نرسیدیم.

مشاور عالی و دستیار ویژه مقام معظم رهبری در امور نظامی با اشاره به اینکه شهدا خدا محور بودند اظهار کرد: شهدا هدفمندی نظام هستی و فناپذیری انسان را درک کرده بودند.

سرلشکر رحیم صفوی شهادت را یک انتخاب عنوان کرد و گفت: شهادت اتفاقی نیست و شهید، خدا را انتخاب می‌کند و خدا هم شهید را انتخاب می‌کند.

وی با بیان اینکه شهدا دور از گناه بودند و شجاعت و غیرت داشتند بیان کرد: انسان‌های ترسو هیچ‌گاه به سمت شهادت نمی‌روند و تنها به دنیا چسبیده‌اند.

مشاور عالی و دستیار ویژه مقام معظم رهبری در امور نظامی با بیان اینکه شهدا روحیه دفاع از مظلوم و ظلم ستیزی داشتند خاطرنشان کرد: شهید پورابراهیمی فردی شجاع بود که ماه‌ها در جبهه حضور داشت و مجددا” نیز عازم سوریه شد.

سرلشکر رحیم صفوی تصریح کرد: انسان‌های بداندیش و دنیاپرست فکر می‌کنند شهدای مدافع حرم برای پول عازم سوریه می‌شوند در حالی‌که پول در مقابل جان ارزشی ندارد.

مشاور عالی و دستیار ویژه مقام معظم رهبری در امور نظامی، امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهدا و شهدای مدافع حرم دانست و گفت: در حالی که کشورهای پیرامون ما ناامن است ایران در امنیت کامل به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه سوریه بیش از ۵ سال است که مورد هجوم ده‌ها هزار گروه تروریستی قرار گرفته است اظهار کرد: به‌وجود آورنده این گروه‌های تروریستی استکبارجهانی و کشورهایی چون آمریکا, اسرائیل, انگلیس و برخی از کشورهای عربی منطقه است.

سرلشکر رحیم صفوی با بیان اینکه در این ۵ سال، آمریکا و صهیونیست حمایت‌های مالی و سیاسی را از تروریست‌ها انجام می‌دهند مطرح کرد: آنها به‌طور علنی برای گروه‌های تروریستی بودجه تصویب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای تروریستی نظیر آمریکا و اسرائیل ائتلاف تشکیل داده‌اند اظهار کرد: در مقابل ائتلاف آنها، ایران, سوریه, عراق و بعضا”روسیه ائتلاف تشکیل داده‌اند.

مشاور عالی و دستیار ویژه مقام معظم رهبری در امور نظامی با بیان اینکه تروریست‌ها در بمباران اخیر عده زیادی از مردم عراق و بغداد را آواره کردند اظهار کرد: حدود ۹ میلیون نفر در این بمباران آواره شدند.

سرلشکر رحیم صفوی با تاکید بر اینکه ائتلاف آمریکا و اسرائیل سقوط کرده است بیان کرد: به فضل الهی دشمنان نتوانستند وارد خاک ایران شوند.

وی با بیان اینکه اگر شهدای مدافع حرم نبودند دشمنان به خاک ایران وارد می‌شدند تاکید کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند ایران نا امن می‌شد و هدف نهایی تروریست‌ها ایران است.

مشاور عالی و دستیار ویژه مقام معظم رهبری در امور نظامی با بیان اینکه امروزه جمهوری اسلامی ایران در امنیت و اقتدار به سر می‌برد مطرح کرد: روز به روز وزن ژئوپلوتیکی ایران بالا می‌رود و امنیت و اقتدار ایران در دنیا و منطقه شناخته شده است.

ارسال دیدگاه

enemad-logo