مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
آیت الله رمضانی گیلانی: جوانان ایرانی به لحاظ ظرفیت و استعداد بهترین هستند

آیت الله رمضانی گیلانی: جوانان ایرانی به لحاظ ظرفیت و استعداد بهترین هستند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جوانان ایرانی به لحاظ ظرفیت و استعداد بهترین هستند گفت: هر اقدامی که در مورد آن ها انجام دهیم نتیجه آن را مشاهده می‌کنیم.

یکشنبه 24 جولای 2016 - 12:43

به گزارش رنگ ایمان به نقل از خبرگزاری تسنیم, آیت الله رضا رمضانی در نشستی که با حضور جمعی از روحانیون در رشت برگزار شد اظهار داشت: برای اینکه به حقیقت برسیم به تعلیم و آموزش نیاز داریم و اگر آموزش نباشد تربیت صحیح انجام نمی‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آموزش به عقبه پژوهشی نیاز دارد افزود: پژوهش براساس نیازهایی که در مخاطب وجود دارد انجام می‌شود.

آیت الله رمضانی محبت را اکسیر حوزه تربیتی عنوان کرد و گفت: نظام تربیتی، هستی بر اساس حب است و خداوند فاعل حب است و هستی را بر اساس دوستی آفریده است.

امام جمعه مسجد هامبورگ آلمان با تاکید بر اینکه مربی نباید در حوزه تربیتی خودش خسته شود بیان کرد: شیطان در مسیر گمراهی خود خسته نمی‌شود و راه نفوذ را برای همه بلد است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وظیفه مبلغ انتقال الفاظ نیست اظهار کرد: مبلغ باید معانی را به دل مخاطب منتقل کند و همچنین همه مربیان باید نقش پرورشی را انجام دهند.

نماینده مقام معظم رهبری در اروپا با تاکید بر اینکه مربی باید رفتار و کردارش منطبق باشد مطرح کرد: اگر مربی رفتار و کردارش منطبق نباشد اثر تربیتی مشاهده نمی‌شود.

آیت الله رمضانی جوان‌های ایران را از لحاظ ظرفیت و استعداد جزء بهترین‌ها دانست و خاطرنشان کرد: هر اقدامی که در مورد جوان‌ها انجام دهیم نتیجه آن را مشاهده می‌کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پژوهش باید بر اساس نیاز مخاطب صورت گیرد بیان کرد: هرکدام از نیازهای مخاطبان متفاوت است و باید آموزش‌های لازم به شکل صحیح انجام شود.

امام جمعه مسجد هامبورگ آلمان با تاکید براینکه کار پژوهشی تنها مربوط به عده خاصی نیست اظهار کرد: همه مربیان موظفند نقش تربیتی را ایفاء کنند و اخلاق نتیجه تربیت است.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه باید دین را درست عرضه کنیم تاکید کرد: نماز یک واجب نفسی است و برای رسیدن به تزکیه نفس به تعلیم و آموزش نیاز داریم.

ارسال دیدگاه

enemad-logo