مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25 Apr 2024
محتوا
معاون استاندار گیلان: معیار انقلابی بودن مشخص شود! + شاخص های انقلابیگری در بیان رهبر معظم انقلاب

معاون استاندار گیلان: معیار انقلابی بودن مشخص شود! + شاخص های انقلابیگری در بیان رهبر معظم انقلاب

معاون استاندار گیلان گفت: امسال در هفته دفاع مقدس باید فرهنگ ولایتمداری بیشتر از سال‌های گذشته در جامعه ترویج شود.

دوشنبه 25 جولای 2016 - 19:16

به گزارش  رنگ ایمان به نقل از خبرگزاری فارس، محمد احمدی‌پور در جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس گیلان با تأکید بر ارائه دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نسل جوان اظهار کرد: انتقال دستاوردها باید با هنرمندی و ظرافت ویژه انجام شود.

وی بر ترویج فرهنگ ولایتمداری در جامعه تأکید کرد و افزود: فرهنگ ولایتمداری باید به زبان‌های مختلف توسط رسانه‌ها ترویج شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان خواستار استفاده از سخنرانان مختلف در راستای ترویج فرهنگ ولایتمداری در هفته دفاع مقدس امسال شد و اضافه کرد: در کشور تفکرهای سیاسی، گرایش‌های حزبی و مجمعی وجود دارد، اما تمام افراد اعتقاد دارند جمهوری اسلامی بین کشورهای منطقه و دنیا توانسته روی پای خود بایستد و امنیت جامعه را برقرار کند.

احمدی‌پور با بیان اینکه هزاران دلیل برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، تصریح کرد: در رأس تمام دلیل‌ها ولایت فقیه قرار دارد و اگر کسی به این امر اعتقاد نداشته باشد به طور قطع هیچ اطلاعات سیاسی و حوزه بین‌الملل ندارد.

وی بر پرداختن به قوت‌های جامعه تأکید کرد و گفت: محور ارزش‌ها ولایت فقیه و رهبری نظام است و انتظار داریم در سخنرانی از افراد مختلف در راستای تبیین این موضوع استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان استفاده از سخنرانان مختلف را در راستای ترویج فرهنگ ولایت فقیه در جامعه تاثیرگذارتر دانست و خاطرنشان کرد: توجه به خودباوری دینی و ملی از جمله موضوع‌های مهم در هفته دفاع مقدس است.

احمدی‌پور همبستگی در جامعه را مهم ذکر کرد و یادآور شد: امسال مقام معظم رهبری نکته‌ای در مورد افراد انقلابی بیان کردند و این موضوع باید برای بخش‌هایی که ارزش‌ها را نشانه‌گذاری می‌کنند، مبنا باشد.

*معیار انقلابی بودن مشخص شود

وی با اشاره به افراد انقلابی قبل و پس از انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید معیاری برای افراد انقلابی مشخص کرد و اینگونه نباشد که تنها افرادی که در سال‌های خاصی بودند و در جنگ شرکت کردند، انقلابی هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان گفت: انقلابی کسی است که در جامعه امروز از نظام اسلامی، آرمان‌ها و اصول اسلامی دفاع می‌کند.

لازم به ذکر است که معیارهای و شاخص های انقلابیگری توسط رهبر معظم انقلاب مشخص شده است.

برای مشاهده شاخص ها اینجا را کلیک کنید

ارسال دیدگاه

enemad-logo