مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان: آیت‌الله جنتی عمار انقلاب است/ندامت سرنوشت دلخوش کردن به وعده‌های آمریکاست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان: آیت‌الله جنتی عمار انقلاب است/ندامت سرنوشت دلخوش کردن به وعده‌های آمریکاست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه آیت‌الله جنتی زبان گویای ولایت و عمار انقلاب است، گفت: آنهایی که به وعده‌های فریبکارانه آمریکا دلخوش کرده‌اند، ندامت و پشیمانی گریبان آنان را می‌گیرد.

دوشنبه 1 آگوست 2016 - 18:05

به گزارش رنگ ایمان به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در نشست خبری به مناسب ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای سه ویژگی اساسی مردمی بودن، انقلابی بودن و استکبارستیز بودن است.

وی با بیان اینکه این سه ویژگی باعث شد تا انقلاب اسلامی از همان روزهای نخست مورد تهاجم دشمنان انقلاب و تبلیغات مسموم آنها قرار گیرد، گفت: بدون شک راه مقابله با تبلیغات مسموم، رسانیدن اندیشه‌های زلال و معارف اسلام ناب محمدی(ص) با ابزار هنر است.

اشجری با اشاره به اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۹ در دیدار با رؤسای شورای هماهنگی فرمودند مسئله تبلیغات یک امر مهمی است که در دنیا در رأس همه امور قرار دارد، افزود: از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) تبلیغات صحیح برای صدور انقلاب اسلامی ضروری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان تصریح کرد: تبلیغات یعنی ارتباط با مخاطب و لازمه برقراری ارتباط، شناخت مخاطب است و تا زمانی که مخاطبان خود را نشناسیم نمی‌توانیم با آنان ارتباط صحیح برقرار کنیم.

وی گفت: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۶۱ فرمودند در عرف دنیا، تبلیغات عبارت از جلب کردن نظرها به یک چیز است که این مفهوم تبلیغات در دنیای امروز است یعنی چیزی را که نیست، هست جلوه دهند و چیزی را که هست هزاران برابر بزرگتر و به اشکال مختلف آن را به دیگران تحویل دهند.

اشجری تصریح کرد: ماهیت کار ما غیر از این است چون ما حقیقت درخشنده‌ای به نام توحید و اسلام داریم که زیر ابرهای جهالت‌ها و عنادها و دشمنی‌ها و خصومت‌ها پنهان است و تبلیغ ما رساندن حقیقت به ذهن و مغز انسان‌هاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ با تائید معمار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد و این شورا بر حسب اساسنامه خود پنج هدف را دنبال می‌کند.

اشجری خاطرنشان کرد: ایجاد بستر مناسب جهت تنظیم شعائر و ایام الله، زنده نگه‌داشتن و نکوداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی و اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی و تثبیت و تعمیق آن در اقشار جامعه به‌ویژه نسل جوان از اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: برگزاری مراسم عمومی در داخل و خارج از کشور به‌منظور بزرگداشت مناسبت‌های جهان اسلام با همکاری وزارت خارجه و تقویت و تحکیم ارزش‌ها و ارکان انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از دیگر اهداف این شوراست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه این نهاد برآمده از متن انقلاب و برای صیانت از آرمان‌های نظام مقدس اسلامی ایجاد شده است، گفت: تائید مقام معظم رهبری بر مسیر درست این نهاد نشان افتخار برای کارکنان آن است.

وی با بیان اینکه خنثی کردن توطئه فتنه‌گران در سال‌های ۷۸ و ۸۸ یکی از بارزترین موفقیت‌های شورا است افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سکان‌دار حرکت‌های انقلابی است که با محوریت آیت الله جنتی به‌عنوان زبان گویای ولایت و عمار انقلاب است.

اشجری گفت: مردم گیلان همواره نشان داده‌اند که شایسته تعریف و تمجید هستند و در هیچ موردی از پیمان خود با ولایت دست بر نمی‌دارند و آنهایی که به وعده‌های فریبکارانه آمریکا دلخوش کرده‌اند از مسیر انقلاب و امام (ره) فاصله گرفتند و ندامت و پشیمانی گریبان آنان را می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

enemad-logo