مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 24 Apr 2024
محتوا
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان: ساخت درب حرمین عسکرین شهریورماه به پایان می‌رسد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان: ساخت درب حرمین عسکرین شهریورماه به پایان می‌رسد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان گفت: قلم‌زنی درب حرمین عسکرین انجام شده است و عملیات ساخت آن تا پایان شهریورماه به پایان می‌رسد.

دوشنبه 1 آگوست 2016 - 18:08

به گزارش رنگ ایمان، غلامرضا عباس‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه قسمتی از درب حرم عسکرین ساخته شده است، اظهار داشت: قلم زنی درب حرمین عسکرین انجام شده و امیدواریم تا شهریورماه امسال تمام درب را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه ساخت صحن حضرت فاطمه (س) در نجف اشرف در حال ساخت است اظهار داشت: کل صحن حضرت فاطمه (س) ۲۳۰ هزار متر مربع است که ۶ هزار متر مربع از آن حدود ۳ ماه قبل به‌وسیله نماینده دفتر مقام معظم رهبری افتتاح شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه صحن حضرت فاطمه زهرا (س) مرحله به مرحله در حال افتتاح است عنوان کرد: ۶۰۰۰ مترمربع دیگر از این صحن در عید غدیرخم امسال افتتاح می‌شود.

وی بازسازی گنبد امام حسین (ع)، بازسازی گنبد امام علی (ع) و بازسازی صحن عقیله بنی‌هاشم در کربلا را از دیگر پروژه‌های ستاد عتبات عالیات کشور عنوان کرد و گفت: ستاد عتبات استان گیلان هم در ساخت آنها مشارکت دارد و مردم با کمک‌های خود می‌توانند روند ساخت آنها را تسریع کنند.

عباس‌پور با بیان اینکه مردم شهیدپرور استان گیلان همواره در تمام عرصه‌ها پیشتاز بودند خاطرنشان کرد: از مردم گیلان می‌خواهیم نذورات خود را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم از آنها برای بازسازی، توسعه و ترمیم حرم‌های مطهر ائمه در عتبات استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

enemad-logo