مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 18 Apr 2024
محتوا
ارزش مجاهدت بانوان در عرصه عفاف و حجاب هم وزن با مجاهدت مدافعان حرم است + تصاویر

ارزش مجاهدت بانوان در عرصه عفاف و حجاب هم وزن با مجاهدت مدافعان حرم است + تصاویر

حجت السلام مهدوی : ارزش مجاهدت بانوان در عرصه عفاف و حجاب کم از وزن مجاهد شهدای مدافع حرم زینب کبری در عالم ملکوت نخواهد داشت. چرا که مدافعان حرم تمام سعیشان بر مصونیت فرهنگ اهل بیت است.

چهارشنبه 3 آگوست 2016 - 06:03

به گزارش رنگ ایمان به نقل از سراج۸، حجت السلام مهدوی با بیان ارزش مجاهدت بانوان در عرصه عفاف و حجاب این حرکت بانوان را هم وزن با مجاهدت مدافعان حرم دانسته و گفت: از جهت دیگر هم باید عرض کنم که وزن مجاهدت شما عزیزان کم از وزن مجاهد شهدای مدافع حرم زینب کبری در عالم ملکوت نخواهد داشت. چرا که مدافعان حرم تمام سعیشان بر مصونیت فرهنگ اهل بیت است و شما نیز برای استقرار حیا و عفاف که بروز فیزیکی آن در حجاب است در حال تلاش در این عرصه هستند.

افتتاحیه-دوره-تربیت-مبلغ-حجاب (۹)

وی خاطر نشان کرد: یکی از عواملی که دشمن برای اسقرار عمل باطل خود از آن استفاده می کند تا آن را بر دنیا مستولی کند ابزار بی حیای و گسترش آن در سطح جهان است و تمام سعی خود را برای اینکه انسان به مقام خلیفه الهی نرسد در اشکال مختلف چه شیاطین انسی و چه جنی، از این ابزار خواهد کرد. لذا حتی شیطان برای اینکه ولایت یوسف صدیق ظهور و بروزی نداشته باشد و از آن جهت که شیطان می داند که اگر یوسف پیامبر بر اریکه قدرت بنشیند انسانها هم از جهت مادی و هم از جهت معنوی رشد و ارتقا پیدا می کند حتی خود یوسف را هم گمراه می کند. گرچه یوسف صدیق مقابل این بی حیایی و بی عفتی ایستاد و برکت مقابله با این بی حیایی و بی عفتی نه فقط موجب استقرار بعضی از گزاره های اخلاقی در جامعه شد بلکه زمینه ساز تمدن بزرگی شد که برکت مادی و معنوی آن بشر آن زمان بهره مند گردید. اساسا مقاومت یوسف صدیق مقابل بی حیایی و بی عفتی زمینه ساز آسایش امت مصر و حتی مقابله با قحطی های طبیعی و جبر او شد.

وی در ادامه گفت: عرض بنده این است که برخی از کسانی که شأن این حکم الهی را از دیگر احکام الهی کمتر می بینند، اساسا اگر هم قرار باشد عدالت در جامعه برقرار شود ابتدا باید عفاف و حجاب در جامعه تثبیت شود. آن دسته از کسانی که که حتی دلسوزانه بیان می کنند حجاب در اولویت چندم قرار دارد نمی دانند که از آثار وضعی عفاف و حجاب این است که، عدالت راحت تر استقرار پیدا می کند و جالبت است که ظالمان خلق خدا در هر مرتبه ای که باشند برای اینکه ظلم خود را پوشش دهند باید شهوت جنسی و بی عفتی و بی حیایی را گسترش دهند، تا جامع با مشغول شدن یه این شهوات هیچ وقت در پی مطالبات صادقانه همچون استقرار عدالت نباشند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در ادامه بیان داشت: کسانی که از کم بودن منابع سخن به میان می آورند ولی برای برگزاری یک کنسرت که در آن استخفاف احکام الهی و اختلاط زن و مرد و برگزاری مراسمات غرب زده، صورت می گیرد خوب هزینه می کنند اما اگر من و شما در یک کارگاه که چندین نفر باورمند می خواهند در جلسات توجیهی خودشان را محیا کرده و در دیدار چهره به چهره در صدد رفع شبهات و سوالات مردم برآیند، شما میبینید که بودجه ما در کمترین حد خود قرار دارد که این اوج غربت اهل ایمان است. ای مجاهدین عرصه فرهنگ که در این کارگاه ها بدون هیچ توقع مالی شرکت کرده اید، گوارا باد بر شما غربت های مؤمنانه در اوضاع شبیخون فرهنگی دشمن، که این غربت برای اهل ایمان خود برکت آور است.

درست است که اهل باطل با رسانه ی فراگیر و جهانی شبیخونی وسیع دارد اما اهل ایمان باید بدانند که خداوند در طول تاریخ به باطل قدرت جولان داده تا اهل ایمان مورد آزمایش قرار گیرند که آیا اهل حق در این راه ثابت قدم باقی خواهند ماند یا خیر.

افتتاحیه-دوره-تربیت-مبلغ-حجاب (۳)

مهدوی با بیان اینک نباید موضع نهی از منکر خودمان را پنهان کنیم گفت: جماعتی که در قالب هنر از نظام جمهوری اسلامی بهره مند می شوند و در سایه امنیتی که به واسطه ی جانفشانی جوانان این مملکت به معروفیت می رسند و هم از جهت مالی و هم معنوی به یک تراز مطرح اجتماعی رسیده اند از همه بیشتر مدیون این ملت خواهند بود و لذا باید هنرمندان بیش از هر قشر دیگری برای حفظ حجاب و عفاف در صف مبارزه باشند نه اینکه ابزار سیاست بازان شوند. متأسفانه بعضی ها آزادی را از نوع ولنگاری آن دنبال می کنند نه آزادی به معنای رهایی از بعد حیوانی.

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی نهادهای دولتی نباید جاده صاف کن اهل بی حیایی و بی عفتی باشند و جریان معاند فرهنگ انقلابی اسلامی نباید ریالی از نظام اسلامی بهرمند شوند چرا که به اندازه کافی نظام استکبار با هزینه های میلیاردی در پی حذف هویت جوانان ما هستند. خائنین به خون شهدا فقط منافقین سلاح به دست نیستند، منافقین قلم به دست، منافقین پشت میز نشین که برای ترویج بی حیایی و بی عفتی برنامه ریزی می کند و این جریان ها را در نظام اسلامی مورد حمایت قرار می دهند نیز خائنین به خون شهدایند و یقینا لعن و نفرین شهدا و اهل ایمان گریبان آنها را خواهد گرفت.

دبیر جبه فرهنگی انقلاب اسلامی در پایان گفت: من و شما وظیفه داریم ندای نائب امام زمان را لبیک بگوییم و در همه حوزه ها بخصوص نگرانی ویژه حضرت آقا در فضای ولنگاری فرهنگی دغدغه مند وارد شویم و اهل استقامت باشیم که کلمه حق الهی، از جمله حکم حجاب عفاف را مستقر کنیم و در مقابل فرهنگسازان نظام غربی چه داخلی و خارجی محکم بایستیم.

ارسال دیدگاه

enemad-logo