مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن : مسابقه کتابخوانی «عفاف و حجاب »در فومن برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن : مسابقه کتابخوانی «عفاف و حجاب »در فومن برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی فومن بااشاره به برنامه های دهه کرامت شهرستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی«عفاف و حجاب» در فومن برگزار می شود.

یکشنبه 7 آگوست 2016 - 20:12

به گزارش رنگ ایمان یوسف نیک انجام در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این نهاد فرهنگی برای دهه کرامت برنامه های متنوعی برگزار می کند، اظهار کرد: برگزاری جشن ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) همزمان با سالروز ولادت ایشان در پارک شهر فومن برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این جشن با همکاری حوزه بسیج خواهران سپاه ناحیه فومن برگزار شد، افزود: در بین حاضران در این جشن  سوالات مسابقه کتابخوانی «عفاف و حجاب» نیز توزیع شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: علاقه مندان باید با مراجعه به کتاب عفاف و حجاب به نوشته «طاهره جباری» به سوالات پاسخ دهند.

به گفته این مسئول شرکت کنندگان در این مسابقه سوالات را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن ارسال وبعد از قرعه کشی بین شرکت کنندگان به قید قرعه به ۱۰ نفر جوایز ارزنده اهدا می شود.

وی برگزاری «عصری با شعر» توسط انجمن «شعر رودکی» دهستان گشت، برپایی نمایشگاه خوشنویسی به همت انجمن خوشنویسان شهرستان را از دیگربرنامه های این دهه اعلام کرد.

نیک انجام همچنین به تقارن این دهه با بزرگداشت سالروز شهادت «محمود صارمی» و روز خبرنگار اشاره و تصریح کرد:  تعدادی از خبرنگاران فعال شهرستان به پاس یک سال تلاش در این روز تقدیر و تجلیل می شوند.

برچسب‌ها:

ارسال دیدگاه

enemad-logo