مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
جانشین سپاه قدس استان گیلان: اهداف دشمنان در طرح خاورمیانه جدید شکست خورده‌ است

جانشین سپاه قدس استان گیلان: اهداف دشمنان در طرح خاورمیانه جدید شکست خورده‌ است

جانشین سپاه قدس گیلان با اشاره به اهدافی که دشمنان در خصوص مبحث خاورمیانه و معرفی چهره جدیدی از اسلام پایه‌ریزی کرده‌اند و این اهداف با شکست مواجهه شده است، اظهار کرد: این شکست دشمن حاصل خون‌های شهدای مدافع حرم است.

سه‌شنبه 9 آگوست 2016 - 19:07

به گزارش رنگ ایمان به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار مهدی کاظمی‌پور در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا که به‌مناسبت هفته خبرنگار با محوریت شهید بسیج رسانه استان گیلان در سال ۹۵ در گلزار شهدای رشت برگزار شد، اظهار داشت: امروز هیچ کشوری جرئت حمله به جمهوری اسلامی را ندارد و این از عزت و مقام شهداست.

جانشین سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه شهدای رسانه نقش مهمی در ارسال اخبار پیروزی‌های انقلاب اسلامی به مردم در دفاع مقدس داشتند، گفت: این شهیدان خون خود را برای عزت و اقتدار جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اهدا کردند.

سردار کاظمی‌پور با اشاره به اهدافی که دشمنان در خصوص مبحث خاورمیانه و معرفی چهره جدیدی از اسلام پایه‌ریزی کرده‌اند و این اهداف با شکست مواجهه شده است، اظهار کرد: این شکست دشمن حاصل خون‌های شهدای مدافع حرم است.

وی با اشاره به سخن  رئیس جمهور آمریکا که گفت “مسئله سوریه ما را پیر کرده است” افزود: وظیفه رسانه ایجاد اخبار و اطلاعات صحیح و هوشمندانه به مردم است تا بتوانند آنها را از مباحث سیاسی و اخبار روز بهره‌مند کنند و لازم است که رسانه به‌طور منصفانه این حقایق را به گوش مردم برساند.

سردار کاظمی‌پور با بیان اینکه دشمنان اسلام از پیوند مردم با ولایت با خبر هستند و اکنون نیز درصدد فرصت جدیدی برای برنامه‌ریزی علیه کشور اسلامی ما هستند، افزود: بحث تهدید فرهنگی و اقتصادی از جمله تهدیدهای برنامه‌ریزی شده دشمن است که رسانه‌ها باید این تهدیدها را به گوش مردم برسانند.

وی با بیان اینکه کشور اسلامی ما با شعار حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند “ما می‌توانیم و با اتکا به خداوند همه تهدیدها را پشت سر می‌گذاریم” روی پا ایستاد، گفت: اکنون با گذشت ۳۷ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تمامی این تهدیدها را پشت سر گذاشته و با اطاعت از ولی فقیه در جامعه می‌توانیم تهدیدهای دیگر را نیز را پشت سر بگذاریم.

جانشین سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه رسانه‌ها وظیفه دارند تا این مهم را به نسل‌های سوم و چهارم جامعه اسلامی برسانند، گفت: جمهوری اسلامی روزهایی را سپری کرد که حتی اندک وسایل نظامی در اختیار نداشت و امروزه کشور ایران نیازمند به هیچ کشوری نیست و در بحث موشک‌سازی و سلاح حرفی برای گفتن دارد.

سردار کاظمی‌پور با اشاره به اینکه در بحث تهدید اقتصادی باید با اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل این کار را انجام دهیم و فقط با نوشتن و در حد شعار نباشد، گفت: با توجه به ایستادگی مردم در ۳۷ سال گذشته و پشت سر گذاشتن تهدیدهای دشمن و با اجرایی کردن شعار امسال، می‌توانیم این تهدیدها را پشت سر بگذاریم.

جانشین سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه اکنون تهدید فرهنگی امید اصلی دشمن است و دشمن سرمایه‌گذاری‌های کلانی در این مورد انجام داده است، اظهار کرد: رسانه‌ها در این مهم، نقش اساسی دارند تا بیان باورها و اعتقادات فرهنگی را که برای کشور ما نقش بزرگی دارد به جوانان کشور انتقال دهند.

ارسال دیدگاه

enemad-logo