مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 24 Apr 2024
محتوا
سردار حق بین: ما برای کسانی که فریب فرهنگ پوچ غربی را می خورند نگران هستیم

سردار حق بین: ما برای کسانی که فریب فرهنگ پوچ غربی را می خورند نگران هستیم

فرمانده ی لشگر عملیاتی ۱۶ سپاه قدس گیلان گفت: در عرصه ی فرهنگ نگران کسانی هستیم که متاسفانه فریب دغل بازی ها و فرهنگ پوچ غربی را می خورند که تنها از دور زیبا به نظر می آیند.

سه‌شنبه 9 آگوست 2016 - 19:18

به گزارش رنگ ایمان به نقل از لنگرخبر، دوشنبه هجدهم مرداد در محل گلزار شهدای رشت، مراسم یادبود و گرامیداشت شهید جاوید الاثرمحمدرضا یعقوبی با حضور پرشور مردم شهر رشت برگزار شد.

در این مراسم، سردار محمدعلی حق بین فرمانده‌ی لشگر عملیاتی ۱۶ قدس سپاه گیلان ضمن تبریک دهه‌ی کرامت، بار دیگر شهادت شهید یعقوبی را به خانواده ی این شهید والامقام تسلیت گفت.

وی اظهار داشت: درود و سلام می فرستیم به شهدایی که که از جان خویش گذشتند تا این امنیت را برایمان به ارمغان بیاورند. امروز در کنار این شهداییم و در مراسم شهیدی هستیم که متاسفانه حتی نتوانستیم تکه ای از استخوان این شهید را برای با‌زماندگانش به ارمغان بیاوریم . خواستیم تا قبل از چهلم این شهید والا مقام گرد هم بیاییم و یاد و خاطره ی این شهید عزیز را گرامی داریم.

فرمانده ی لشگر عملیاتی ۱۶ سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ما باید بدانیم امروز تکلیف مان چیست گفت: خداوند می فرماید من انس و جن را نیافریدم مگر برای اینکه من را عبادت کنند. خدا همواره ما را امتحان کرده و می کند. همیشه زورگویان و ظالمان را در برابر ما قرار داده است تا ببیند راست می گوییم یانه. تا ببیند مانند شهید یعقوبی تا پای جان سر حرفهایمان می ایستیم یا فقط حرف از شهادت می زنیم.”

سردار حق بین ادامه داد: خداوند ما را خلق کرد اما تنها یک درصد از ظرفیت ما را فعال نمود. این مدافعان آمدند تا ظرفیت دینی و انسانی را در مسیر درستش تکمیل کنند. ما نیز باید بتوانیم از ظرفیت های وجودی خود استفاده کنیم تا در آخرت سعادتمند شویم.

وی همچنین به اعترافات غرب در رابطه با جدایی و کنار زدن دینشان از سیاست و زندگی اجتماعی اشاره کرد و افزود :” به گفته ی خود کشورهای غربی زمانی که در غرب انقلاب و قدرت از کلیسا گرفته شد در مقابل خود مردان با غیرت را دیدند که در برابر آنها مقاومت می کردند اما همین ها با برنامه ریزی غیرت را از مردان گرفتند و زنان را در کارخانه به کار گرفتند و سپس آنها را برهنه کرده و از کانون گرم خانواده ها دور کردند و این زنان را در کنار مردان نشاندند. ولی کدام مردان؟ مردانی که دیگر غیرت نداشتند! “

فرمانده ی لشگر عملیاتی ۱۶ سپاه قدس گیلان تأکید کرد: دین اسلام وقتی پا در عرصه ی بشریت گذاشت آنچه به سوغات آورد پیوند روح و جسم را دوباره در دنیای ما زنده کرد. این همان دینی است که ۱۴۰۰ سال پیش پیامبر عظیم الشأن اسلام برایمان به ارمغان آورد که امروزه ما با الگوها و حرفهایی نو آن را بازگو و بر‌ای نجات بشریت از آن استفاده می کنیم.

حق بین با بیان اینکه دنیای غرب اذعان می کند؛ که نوع ادبیات آنها ادبیات بی آبرویی است گفت:  فیلم ها و اخلاقشان تا پایین ترین سطح در جامعه تقلیل یافته است. نتیجه اینها از بین رفتن مسیحیت حقیقی بوده است و اگر امروز جلوی این طغیان گرفته نشود خودشان هم نمی دانند چه سرنوشتی در انتظارشان است و ار آن وحشت دارند و همواره نگران این مسئله هستند که چرا با همه ی این آزادی ها به آرامش نرسیده اند.  چرا اگر همه ی اینها را بد می دانند برای کشورهای مسلمان تبلیغ می کنند و این ها را در جامعه ی ما به عنوان ارزش ترویج می دهند؟

وی ادامه داد: چرا غرب نا امنی را در جهان گسترش می دهد و به نام اسلام افرادی را تربیت می کنند و به جان مسلمانان می اندازند؟ خودشان بارها گفته اند و می دانیم که هدفشان این است چنین حرکت هایی را در ایران راه بیاندازند و به امنیت و فرهنگ این کشور لطمه بزنند. اما ما با وجود چنین سربازان و مدافعان جان بر کفی هرگز اجازه چنین پیشرفت هایی را به دنیای غرب نخواهیم داد. ما می توانیم، ثروتش را داریم، قدرتش را داریم و تنها به همدلی و همکاری ملت نیاز داریم. اما در عرصه ی فرهنگ نگران کسانی هستیم که متاسفانه فریب دغل بازی ها و فرهنگ پوچ غربی را می خورند که تنها از دور زیبا به نظر می آیند. اینها دارند راهی را می روند که دنیای غرب رفته و در تقلای بازگشت و نجات از باتلاقی است که در آن فرو رفته است.

حق بین در پایان گفت: ما باید بتوانیم به وحدتی که امام راحل تعریف کرده بود برسیم و بیانات رهبرمان که می فرمایند ما باید نقشه ی دشمن را نقش برآب کنیم، را جدی بگیریم و بدان عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

enemad-logo