مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
تشریح برنامه های سالروز ورود آزادگان در استان گیلان

تشریح برنامه های سالروز ورود آزادگان در استان گیلان

دیدار از آزادگان در منزل در قالب طرح سپاس، تبلیغات محیطی، برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری جشن، برگزاری مسابقه نقاشی و احیای ورود نمادین آزادگان را از جمله برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به مناسبت این روز.

دوشنبه 15 آگوست 2016 - 21:29

به گزارش رنگ ایمان، به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مرداد مصادف با سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی،همایش بزرگ استانی روز سه شنبه ۲۶ مرداد۹۵ با حضور همه آزادگان استان در شهرستان لنگرود برگزار می شود.
ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت سالروز ورود آزادگان استان گیلان با اعلام این خبر، گفت: به منظور تجلیل از صبر و پایداری آزادگان سرافراز و به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز مصادف با ورود نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی مراسم گرامیداشتی در شهرستان لنگرود برگزار خواهد شد.
طاهرنژاد افزود: آزادگان ما با وجود شرایط بسیار بدی که توسط دشمن در اردوگاه های رژیم بعثی بر ایشان وارد شده بود با صبر، استقامت و ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمن ایستادند و نه تنها از شکنجه مزدوران دشمن هراسی به دل راه ندادند بلکه با کار فرهنگی بر روی دشمن نیز تاثیر گذاشتند.
وی با بیان اینکه استان گیلان ۲ هزار و ۶۳۹  آزاده سرافراز دارد، اظهار داشت: ۲۷ نفر از آزادگان گیلانی در دوران اسارت به فیض شهادت نائل آمدند.
طاهرنژاد تاکید کرد: آزادگان با پایداری و عشق به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب در تمام عرصه های علمی و فناوری به مردم و انقلاب اسلامی خدمت می کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، دیدار از آزادگان در منزل در قالب طرح سپاس، تبلیغات محیطی، برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری جشن، برگزاری مسابقه نقاشی و احیای ورود نمادین آزادگان را از جمله برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به مناسبت این روز عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

enemad-logo