مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday 19 Mar 2024
محتوا
تصاویر سعید مسافر و حامد کوچک‌زاده شهدای مدافع حرم/ دفتر دانش‌آموزی «قهرمان من» در گیلان رونمایی شد

تصاویر سعید مسافر و حامد کوچک‌زاده شهدای مدافع حرم/ دفتر دانش‌آموزی «قهرمان من» در گیلان رونمایی شد

دفتر «قهرمان من» ویژه کودکان و نوجوانان دانش‌آموز با طرح شهدای مدافع حرم سعید مسافر و حامد کوچک‌زاده در ستاد کنگره شهدای گیلان رونمایی شد.

دوشنبه 22 آگوست 2016 - 20:32

به گزارش رنگ ایمان به نقل از خبرگزاری فارس، عضو گروه فرهنگی شهید مسافر در مراسم رونمایی از دفتر «قهرمان من» ویژه کودکان و نوجوانان دانش‌آموز با طرح شهدای مدافع حرم سعید مسافر و حامد کوچک‌زاده در ستاد کنگره شهدای گیلان اظهار کرد: گروه فرهنگی «منهاج» توسط شهید مسافر تاسیس شده و در امور فرهنگی فعالیت می‌کند.

مهدی سیمایی به شهادت سعید مسافر در دفاع از حرم ائمه اطهار(ع) اشاره کرد و افزود: پس از شهادت سعید مسافر گروه مذکور با عنوان گروه شهید مسافر فعالیت‌های فرهنگی که کمتر به آن توجه شده، را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه گروه فرهنگی شهید مسافر در موضوع نوشت‌افزار و دفتر تحریر کودکان و نوجوانان دانش‌آموز ورود کرده است، تصریح کرد: در نخستین گام دفترهایی با تصویر شهید حامد کوچک‌زاده و سعید مسافر از شهدای مدافع حرم گیلان را تولید کردیم.

عضو گروه فرهنگی شهید مسافر، دفترهای مذکور را ۸۰ برگی خواند و بیان کرد: زندگینامه شهدای مدافع حرم گیلان و محل شهادت آنها در دفتر «قهرمان من» نوشته شده است.

سیمایی، شهدای مدافع حرم را قهرمانان واقعی جامعه عنوان کرد و گفت: به قهرمانان مذکور کمتر توجه شده و انتظار داریم مسؤولان در نشر و گسترش فرهنگ شهدای مدافع حرم توجه بیشتری داشته باشند.

دفتر «قهرمان من» ویژه کودکان و نوجوانان دانش‌آموز با طرح شهدای مدافع حرم سعید مسافر و حامد کوچک‌زاده با حضور خانواده این شهدا رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

enemad-logo