مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 18 Apr 2024
محتوا
کیمیا علیزاده مدالش را به شهید گمنام ۱۸ ساله تقدیم کرد + عکس

کیمیا علیزاده مدالش را به شهید گمنام ۱۸ ساله تقدیم کرد + عکس

مدالم را به شهید ۱۸ ساله گمنامی که در محوطه فدراسیون تکواندو آرام گرفت، تقدیم می‌کنم و هدیه می‌دهم به دیگر نام آوران بی‌نشان میهن عزیزم که برای سربلندی این مرز و بوم از جان خود گذشته‌اند تا ایران امروز خانه‌ی امن ما باشد.

دوشنبه 29 آگوست 2016 - 12:08

به گزارش رنگ ایمان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، کیمیا علیزاده اولین بانوی مدال آوران تاریخ ورزش ایران که در بازیهای المپیک ریو به مدال برنز رسید، پس از بازگشت به کشورمان این مدال تاریخی و ارزشمند خود را به شهید گمنام ۱۸ ساله‌ای که در فدراسیون تکواندو آرامیده است، اهدا کرد که این موضوع بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

علیزاده پس از این تصمیم و اهدای مدال برنز المپیک خود گفت: «مدالم را به شهید ۱۸ ساله گمنامی که در محوطه فدراسیون تکواندو آرام گرفت، تقدیم می‌کنم و هدیه می‌دهم به دیگر نام آوران بی‌نشان میهن عزیزم که برای سربلندی این مرز و بوم از جان خود گذشته‌اند تا ایران امروز خانه‌ی امن ما باشد. من نیز همچون سربازی سرافراز، این حماسه سازان ماندگار را سر مشق زندگی خویش قرار می‌دهم و تلاش خواهم کرد تا دست در دست جوانان وطنم برای سربلندی ایران از جان مایه بگذارم.»

 

کیمیا علیزاده مدال خود را به شهید گمنام 18 ساله تقدیم کرد

ارسال دیدگاه

  1. نویسنده دیدگاه:  فاطمه زهرا
    2016/08/30 - 20:02

    کیمیا جان الحق که مدال طلا هم واسه شما کمه خیلی کیمیایی

    پاسخ
enemad-logo