مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
شهدای گیلان در انقلاب اسلامی/ زندگینامه شهید بهزاد برزو

شهدای گیلان در انقلاب اسلامی/ زندگینامه شهید بهزاد برزو

مختصری از زندگی نامه شهید بهزاد برزو شهید بهزاد برزو در تاریخ ۱۸ مهرماه در شهر رشت پا به عرصه وجود نهاد . از کودکی علاقه زیادی به تحصیل      علم و دانش داشت و تا مقطع دیپلم پیشرفت کرد . سپس در شرکت دخانیات تهران استخدام و مشغول به کار  شد. سپس ازدواج […]

پنج‌شنبه 3 نوامبر 2011 - 12:24

مختصری از زندگی نامه شهید بهزاد برزو

شهید بهزاد برزو در تاریخ ۱۸ مهرماه در شهر رشت پا به عرصه وجود نهاد . از کودکی علاقه زیادی به تحصیل      علم و دانش داشت و تا مقطع دیپلم پیشرفت کرد . سپس در شرکت دخانیات تهران استخدام و مشغول به کار  شد. سپس ازدواج کرد و حاصل ازدواجش یک دختر میباشد. در همین حین زمزمه های انقلاب اسلامی به  گوشش رسید و مانند دیگر مردم انقلابی مبارزه علنی خود را با رژیم منحوس پهلوی آغاز کرد و در راهپیماییها و  مبارزات علیه رژیم شرکت فعالانه داشت و حتی برای پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ۴۰ روز روزه  گرفت. روز ۱۷ شهریور ۵۷ با دوستانش قرار گذاشت که تظاهرات عظیمی بر پا کند . بنابراین آماده حرکت میشود. دختر دو ساله اش پای او را گرفت و گفت امروز جمعه است چرا می خواهی به اداره بروی ؟ شهید فرزند خردسالش را آرام کرد و برای شرکت در راهپیمایی به میدان ( ژاله سابق) رفت و به فوز عظیم شهادت نائل گردید و به آرزویش رسید. روحش شاد.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

ارسال دیدگاه

enemad-logo