مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 Apr 2024
محتوا
شهدای گیلان در انقلاب اسلامی/ زندگینامه شهید سید رضا حبیب زاده

شهدای گیلان در انقلاب اسلامی/ زندگینامه شهید سید رضا حبیب زاده

مختصری از زندگی نامه شهید سید رضا حبیب زاده  ای که در محفل معشوق ازل جا داری         یاد آر گه قرب ز ما یاد آری شهید سید رضا حبیب زاده در تاریخ ۳ فروردین سال ۱۳۲۹ در روستای کوزان فومن به دنیا آمد و به دلیل مشکلاتی که برایش پیش آمد نتوانست تحصیل کند و […]

پنج‌شنبه 3 نوامبر 2011 - 15:35

مختصری از زندگی نامه شهید سید رضا حبیب زاده 

ای که در محفل معشوق ازل جا داری         یاد آر گه قرب ز ما یاد آری

شهید سید رضا حبیب زاده در تاریخ ۳ فروردین سال ۱۳۲۹ در روستای کوزان فومن به دنیا آمد و به دلیل مشکلاتی که برایش پیش آمد نتوانست تحصیل کند و تا کلاس چهارم ابتدایی درس خواند و به شغل نقاشی ماشین پرداخت. همیشه نسبت به خانواده خود احساس مسئولیت می کرد و با همه رفتاری مسالمت آمیز داشت و سعی می کرد رضایت همه را جلب کند و به نماز اول وقت آن هم به صورت جماعت بسیار اهمیت می داد و به ادای نماز صبح تاکید فراوان می کرد. همواره به مسجد می رفت و از بودن  در آن مکان مقدس و پاک لذت می برد  . اهل ایثار و از خودگذشتگی بود .او نیک می دانست که قدم گذاشتن در راه خدا و خدمت برای مردم در راه رضای پروردگار چقدر ارزشمند و دلپذیر است و چون دلی را خدا فراگیرد، آن را از هر چه جز اوست خالی می کند و فقط عشق الهی را جایگزین آن می سازد. سرانجام در تاریخ ۱۰ دی سال ۵۷ به دست مزدوران رژیم پهلوی به فیض شهادت رسید ونام خویش را برای همیشه در جریده عالم ثبت کرد. روحش شاد.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

ارسال دیدگاه

enemad-logo