مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
شهدای گیلان در انقلاب اسلامی/ زندگینامه شهید فرحناز معصومی

شهدای گیلان در انقلاب اسلامی/ زندگینامه شهید فرحناز معصومی

مختصری از زندگی شهید فرحناز معصومی  در بیست و نهمین روز از دومین ماه پاییز سال ۱۳۴۱ خانوادهء ناصر معصومی که اهل و ساکن شهرستان منجیل بودند، از شادی در پوست نمی گنجیدند چرا که خداوند به آنها دختری عطا کرده بود که بعدها او را فرحناز نامیدند. کودکی و خردسالی اش که تمام شد، […]

پنج‌شنبه 3 نوامبر 2011 - 15:48

مختصری از زندگی شهید فرحناز معصومی 

در بیست و نهمین روز از دومین ماه پاییز سال ۱۳۴۱ خانوادهء ناصر معصومی که اهل و ساکن شهرستان منجیل بودند، از شادی در پوست نمی گنجیدند چرا که خداوند به آنها دختری عطا کرده بود که بعدها او را فرحناز نامیدند.

کودکی و خردسالی اش که تمام شد، به درس و مشق و مدرسه روی آورد و زمزمه محبت آموزگاران در گوش جانش طنین انداز گشت و شوق درس خواندن را در او زنده کرد. با پایان یافتن دوره ابتدایی، پا به دوره راهنمایی گذاشت و با جدیتی که گاه و بیگاه تشویق توام با اهدای جوایزی را از طرف اولیا و مربیان خانه و مدرسه به دنبال داشت، توانست سه سال تحصیلی این دوره را نیز به اتمام رسانید و وارد دبیرستان شد و بدین ترتیب بود که تا سال دوم دبیرستان درس خواند و در ادامه تلاش و کوشش انسانی اسلامی خود، سرانجام چون سربازان هموطن خویش، در راه  دفاع از ایران و اسلام و نظام اسلامی و قرآن در سنگر تثبیت و تحکیم انقلاب به تاریخ ۷/۱۱/۱۳۵۷ در تقاطع خیابان لاکانی رشت به شرف شهادت نایل آمد.

ارسال دیدگاه

enemad-logo