مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
محسن خزایی خبرنگار صدا و سیما در سوریه به شهادت رسید

محسن خزایی خبرنگار صدا و سیما در سوریه به شهادت رسید

شهید محسن خزایی خبرنگار صدا و سیما که ساعاتی پیش در حلب سوریه به شهادت رسید، به عنوان مدیر خبر صدا و سیمای استان گیلان مسئولیت داشت و ۳ سال در گیلان سکونت گزید و مسئولیت اتاق خبر شبکه استانی باران را بر عهده داشت و در این دوره موفقیت های چشمگیری به دست آورد.

شنبه 12 نوامبر 2016 - 21:46
%d9%85%d8%ad%d8%b3%d9%86-%d8%ae%d8%b2%d8%a7%db%8c%db%8c
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن خزایی ۱۵ آذر ۱۳۵۱ در خانواده ای مذهبی که ذاکر اهل بیت بودند در زاهدان به دنیا آمد او در سال ۷۴ به عنوان متصدی صدا فعالیت خود را در صداو سیما آغاز کرد و به خاطر شور و نشاط خاصی که در برنامه های جوان ایجاد می کرد و با جوانان ارتباط زیادی داشت مدیر باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان شد.
اوج کارش زمانی بود که جریان تکفیری گروهک جندالشیطان در جنوب شرق فعال شده بود. او یکبار از کمین گروهک تکفیری در حادثه تروریستی تاسوکی نجات یافت.
شهید محسن خزایی پس از موفقیت در باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان، به عنوان مدیر خبر گیلان معرفی شده و ۳ سال در گیلان سکونت گزید و مسئولیت اتاق خبر شبکه استانی باران را بر عهده داشت و در این دوره موفقیت های چشمگیری به دست آورد. 
او پس از فعالیت های تخصصی و حرفه ای خبر، عشق دفاع از حرم  او را به سوریه کشاند او در سوریه بعد از هر گزارش خبری خود، در بین رزمندگان مقاومت مداحی اهل بیت می کرد. وی دارای سه فزرند، دو پسر و یک دختر است. 
ظهر روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۲ تروریستها با کمین در جاده فرودگاه بین المللی دمشق و شلیک به خودروی خبرنگار شبکه خبر در سوریه ، محسن خزایی را از ناحیه شکم زخمی کردند. در این تیراندازی، خودروی محسن خزایی نیز آسیب دیده بود. 
امروز ۲۲ آبان ۱۳۹۵ گروه خبری خبرگزاری صدا و سیما به همراه سایر رسانه ها برای پوشش آخرین وضع میدان نبرد و پیشروی رزمندگان در منطقه منیان در غرب شهر حلب حضور داشت که تروریست ها با خمپاره این گروه را مورد حمله قرار دادند. طبق اخبار رسیده، دقایقی قبل محسن خزایی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوریه حین تهیه گزارش از منطقه عملیاتی حلب، در اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر به شهادت رسید.
همچنین تامر صندوق تصویربردار خبرگزاری صدا و سیما هم از ناحیه کتف زخمی شده  و هم اکنون در بیمارستان بستری است.

ارسال دیدگاه

enemad-logo