مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 Apr 2024
محتوا
حجت الاسلام مهدوی: ترویج بی‌حیایی ابزار و سلاح‌ دشمن برای آندلسی کردن جامعه است

حجت الاسلام مهدوی: ترویج بی‌حیایی ابزار و سلاح‌ دشمن برای آندلسی کردن جامعه است

ترویج بی‌حیایی باعث رشد ناهنجاری‌های اخلاقی جامعه می‌شود و یکی از ابزار و سلاح‌ دشمن برای آندلسی کردن جامعه است.

یکشنبه 17 جولای 2016 - 10:29

به گزارش رنگ ایمان از خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی با اشاره به آیه‌های قرآن مبنی بر عدم سجده کردن شیاطین به انسان، علت آن را حسادت به‌عنوان خلیفه الهی انسان عنوان کرد و اظهار داشت: مشکلی اصلی شیاطین با وجه خلیفه الهی انسان است.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان گفت: شیاطین به‌دنبال این هستند که امکان خلیفه‌الله شدن انسان را از بین ببرند که یکی از راه‌های جلوگیری از خلیفه الهی شدن، رواج بی‌عفتی در بین زنان است که بدحجابی و بی‌حجابی یکی از مصادیق آن محسوب می‌شود.

وی با اشاره به جریان آندلس افزود: شیاطین انسی نیز برای از بین بردن ایمان جوانان حربه شیاطین جنی را به کار می‌برند و به این نتیجه رسیده‌اند که باید عفاف و حجاب را از جامعه بردارند بنابراین اگر خانمی تمایل به بدحجابی داشته باشد در واقع فطرت حقیقی وی سرکوب شده است.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاءگیلان اعلام کرد: هر جا بی‌حیایی باشد فضائل انسانی محو می‌شود و به هر اندازه‌ای که حیا محو شود در آنجا بزهکاری‌های اجتماعی و اخلاقی افزایش می‌یابد و ناهنجاری‌های اخلاقی رشد پیدا می‌کند و یکی از ابزار و سلاح‌های دشمن برای آندلسی کردن جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: سعادت جامعه به چادر و حجاب بانوان گره خورده است و دشمنان برای رسیدن به آرمان‌های شیطانی خود به‌دنبال رواج بی‌حیایی هستند و اگر می‌خواهید فطرت انسانی‌تان حفظ شود قدر چادر خود را بدانید.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی تصریح کرد: در ذیل همین چادر مادران عفیفه، افرادی رشد پیدا کردند که به مقام شهادت رسیدند و در واقع چادر و عفت زن، تولید شهید و فرهنگ شهادت می‌کند پس باید قدر آن را دانست.

وی نسخه شیطان برای آنهایی که اهل تقوا نیستند را بدحجابی دانست و افزود: اما برای افرادی که اهل تقوا هستند نیز نفوذ شیطان از طریق تبرج خواهد بود بنابراین چادر، حجاب برتر بوده و اگر شما بانوان عفت و حجاب را جدی بگیرید منشأ اثر هستید.

ارسال دیدگاه

enemad-logo