مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 Apr 2024
محتوا
مراسم تودیع و معارفه مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد+تصاویر

مراسم تودیع و معارفه مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد+تصاویر

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر نقش و جایگاه بسیج دانشجویی، از این نهاد به عنوان یک نهاد با ارزش و حیاتی برای دستیابی به اهداف استراتژیک دانشگاه یاد کرد و گفت: بسیج طلایه دار تفکر ناب محمدی است.

دوشنبه 8 آگوست 2016 - 21:24

به گزارش رنگ ایمان به نقل از پیک دانشجو رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم تودیع و معارفه مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بسیج را طلایه دار تفکر ناب محمدی .(ص) خواند و اظهار داشت: این درخت تنومند مایه افتخار و از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) است

رییس دانشگاه علوم پزشک گیلان تصریح کرد: افتخاراتی که در دوران انقلاب اسلامی ایران و طی جنگ تحمیلی و مقابله با جنگ نرم دشمن توسط بسیج به دست آمده است ، باید همواره زنده و پاینده نگاه داشته شود.

وی افزود: براساس چشم انداز۱۴۰۴ و برنامه ریزی راهبردی مصمم هستیم از دانشگاه های پیشرو در میان دانشگاه های نسل سوم باشیم ، دانشگاهی که با حساسیت ویژه به حل معضلات اجتماعی و بهداشتی درمانی اقدام نماید و خوشبختانه تلاش های گسترده ای طی چند ماه گذشته در جهت اجرایی نمودن این راهبرد انجام گرفته است .
دکتر یوسف زاده چابک ،ارزش آفرینی ، پایبندی به اخلاق حرفه ای ، دانش محوری و چابکی در ارایه خدمات با کیفیت مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: نقش و جایگاهی که فرهنگ سازی برای رسیدن به چنین اهدافی دارد کاملا محرز و آشکار است و یکی از برنامه های مهم دانشگاه تکیه بر مباحث فرهنگی و بهره گیری مناسب از تمام توان موجود می باشد، در این خصوص بسیج دانشجویی دانشگاه نیز یک نهاد با ارزش برای دستیابی به اهداف عالیه دانشگاه است.
وی با پر اهمیت خواندن نقش دفتر نهاد مقام معظم رهبری و معاونت دانشجویی و فرهنگی یادآور شد: وجود این دو حوزه موجب می شود که ارزش های دینی و مذهبی در مجاری صحیح قرار گیرند.
در ادامه مهدی پور مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان افزود: امروزه جوانان ما همانند نسل اول انقلاب توانستند این مسیر را به‌پیش ببرند.وی اضافه کرد: نشان از تدبیر امام راحل است که در آن برهه حساس مجموعه بسیج دانشجویی و طلبه را بنا نهادند. برای تبیین انقلاب اسلامی در دانشگاه باید این رسالت که بر دوش بسیج دانشجویی است را به‌پیش ببریم.

مهدی پور تصریح کرد: اساسنامه ما در بسیج دانشجویی فرمایشات حضرت آقا خواهد بود. امروزه جمهوری اسلامی در مسائلی همچون انتشار انقلاب اسلامی نیاز به مجاهدت دارد.

مسئول بسیج دانشجویی گیلان گفت: مسئولیت شما در بسیج دانشجویی باید این باشد که: ا- شما جوان‌ها باید خود را برای آینده آماده کنید. ۲- مطالبه از مسئولین داشته باشید.

وی افزود: اگر امروز از مسیر انقلاب کنار برویم ضربه خواهیم خورد. نگاه امروز بسیجیان از برگزاری اردوهای جهادی این بوده که کمک‌کار مردم و دولت باشند تا محرومیت از مردم زدوده شود.

بایرامی معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان در پایان گفت: امروزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یکی از بهترین پایگاه‌هایی بوده که در تمام مسائل به‌روز بوده‌اند.

وی تصریح کرد: هیچ جایی امروزه بهتر برای آموختن مدیریت مانند بسیج دانشجویی وجود ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: حضرت آقا در فرمایشات خود به این نکته اشاره‌کرده است که بسیج دانشجویی پدر تشکل‌ها است، که امروزه باید این تفکر وجود داشته باشد که بسیج دانشجویی همه تشکل‌ها در دانشگاه را باید در راهبرد خود داشته باشد.

 
در پایان این مراسم از زحمات برادر مهدی نبئی تقدیر شد و برادر پویا صفرزاده به‌عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی معرفی شد.
 
321232423234234243234342432

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo