مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 27 Apr 2024
محتوا
تقویم تاریخ گیلان – ۷ تیر

تقویم تاریخ گیلان – ۷ تیر

شهادت چند گیلانی در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی. در پی انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت ۷۲ تن از مسئولین نظام، از گیلانی هایی که در این جلسه حضور داشتند «دکترحسن عضدی» (نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان قانون اساسی و عضو هیأت رئیسه این مجلس و معاون وزیر فرهنگ و آموزش […]

شنبه 28 ژوئن 2014 - 22:41

شهادت چند گیلانی در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی. در پی انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت ۷۲ تن از مسئولین نظام، از گیلانی هایی که در این جلسه حضور داشتند «دکترحسن عضدی» (نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان قانون اساسی و عضو هیأت رئیسه این مجلس و معاون وزیر فرهنگ و آموزش عالی»)،  «حاج صادق اسلامی گیلانی» (از اعضای مرکزی موتلفه اسلامی و از بازاریان مبارز متدین که مبارزه را از سال ۴۲  با ترور منصور آغاز کرده بود)، «سیف الله عبدالکریمی» (نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و عضو حزب جمهوری اسلامی) و جواد سرافراز(رئیس دفتر آیت الله شهید بهشتی) به شهادت رسیدند و محمدحسن اصغرنیا (که آن موقع استاندار سمنان و عضو حزب جمهوری اسلامی بود) جزء ۲۷ نفری بود که از این فاجعه جان سالم به در بردند. (۱۳۶۰ ش)

امکان نظر دادن برای این مطلب بسته شده است.

enemad-logo