مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 Apr 2024
محتوا
دیدار سردار احمدرضا رادان با خانواده معظم شهدا در رشت

دیدار سردار احمدرضا رادان با خانواده معظم شهدا در رشت

سردار رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با خانواده شهدا در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر دیدار کرد.

پنج‌شنبه 24 سپتامبر 2015 - 00:34

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار احمدرضا رادان در حاشیه یادواره شهدای مسجد امام زمان (عج) این شهر با خانواده شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در این دیدار بصیرت را مسیر ادامه راه شهدا عنوان کرد و گفت: دشمن با جنگ سخت و نرم به دنبال سست کردن اراده‌ها در تبعیت از ولایت است اما با بصیرت آن سوی غبار دیده می‌شود.
وی با تأکید بر انس با شهدا و خانواده شهیدان بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا در عراق از کیان اسلام دفاع می‌کنیم و این امر نشان‌دهنده مباهات جمهوری اسلامی ایران است.
رادان اقتدار نظامی را به برکت رهبری خواند و تصریح کرد: امت باید از رهبر تبعیت داشته باشد، چراکه رهبر بدون امت وفادار نمی‌تواند کاری انجام دهد.
این مقام مسئول بر انجام تکلیف در اطاعت از ولی‌فقیه تأکید کرد و افزود: کسی که ولی زمان خود را نشناسد باید با لگد دشمنان از خواب بیدار شود.
وی با اشاره به اینکه عاشق ولایت تا آخر ایستاده است، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام ماشین جنگی هشت سال دوران دفاع مقدس را متوقف کرده و با وجود تحریم‌ها در آن دوران پیروز شدند.

ارسال دیدگاه

enemad-logo