مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday 19 Mar 2024
محتوا
ارتداد خواص برجسته بزرگ‌ترین خطر برای دهه چهارم و پنچم انقلاب است

ارتداد خواص برجسته بزرگ‌ترین خطر برای دهه چهارم و پنچم انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: ارتداد خواص برجسته بزرگ‌ترین خطر برای انقلاب اسلامی در دهه های چهارم و پنجم است.

سه‌شنبه 20 اکتبر 2015 - 07:03

به گزارش فارس، حجت الاسلام عزت الله معتمد در مراسم سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) حسینیه سپاه قدس گیلان با تسلیت ماه محرم، رویداد عاشورا را در تاریخ همواره قابل تکرار دانست و اظهار کرد: با شناخت از ابعاد این حماسه می توان درس ها و عبرت‌های آن را آموخت.

وی با بیان اینکه بی بصیرتی خواص یکی از عوامل تأثیرگذار در جریان کربلا بود، افزود: یکی از اساسی ترین ابعاد حادثه عاشورا، درس ها و عبرت های این نهضت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ارتداد را نوعی آفت و خطر جدی در مقابل رشد هر نهضت و انقلاب دینی عنوان کرد و گفت: ارتداد خواص برجسته بزرگ‌ترین خطر برای انقلاب اسلامی در دهه های چهارم و پنجم است.

وی عمیق بودن و سنگینی روابط خویشاوندی و آرمان های سیاسی جعلی، ساختگی و نامشروع را از جمله عوامل ارتداد خواص رسول اکرم(ص) ذکر کرد و یادآور شد: ثروت های هنگفت و کلانی که برخی از خواص و چهره های سابقه دار پس از رسول خدا (ص) به دست آوردند جزو نخستین عامل ارتداد خواص بود.

معتمد خاطرنشان کرد: چهره‌های سرشناس و خواص مانند عبدالله بن عمر، عبدالله بن عباس، عبدالرحمن بن عوف و زید بن ثابت چنان به دنیا و دنیاگرایی روی آوردند و از گنجینه های طلا و نقره برخوردار شدند که پس از مرگشان باید آنها را با تبر بشکنند و تقسیم کنند.

به گفته وی، در قلوب برخی از اصحاب و خواص انقلابی ارتداد نفاق مخفی و پنهان شده است.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo