مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 Apr 2024
محتوا
تشکیل ۲۰ هسته فرهنگی جوانان در رشت

تشکیل ۲۰ هسته فرهنگی جوانان در رشت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشت از تشکیل ۲۰ هسته فرهنگی جوانان با جذب یک‌هزار و ۱۰۰ نفر برای پر کردن اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد.

جمعه 12 آگوست 2016 - 14:52

به گزارش رنگ ایمان به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام صادق دوستار در جلسه جوانان هسته‌های فرهنگی اداره تبلیغات سلامی این شهرستان با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی در جامعه اظهار کرد: کنترل و برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی نیازمند مشارکت جوانان در این امور است.

وی به وجود متولیان متعدد در حوزه اوقات فراغت در کشور اشاره کرد و افزود: برنامه‌های اوقات فراغت جوانان یکی از موضوع‌های مهم محسوب می‌شود و باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشت با بیان اینکه خروجی برنامه اوقات فراغت تاکنون مناسب نبوده است، تصریح کرد: وجود متولیان متعدد و کمبود اعتبارات در زمینه مذکور تأثیر گذاشته است.

دوستار، خواستار ارتقای برنامه کانون‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رشت شد و بیان کرد: پرداختن به کیفیت برنامه‌های فرهنگی در کمیت برنامه‌ها اثر گذاشته است.

وی به تشکیل ۲۰ هسته فرهنگی در شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ نفر تاکنون در هسته‌های فرهنگی مذکور در زمینه اوقات فراغت جذب شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشت با اشاره به اینکه تشکیل جلسه اعضای کانون‌های فرهنگی با مسؤولان تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: امروزه دشمن برنامه‌های متعددی علیه جوانان طراحی کرده و تلاش می‌کند این قشر از جامعه را به ابتذال بکشاند.

دوستار به هزینه بسیار دشمن برای نابودی ارزش‌های اسلامی و هویت جوانان کشور اشاره کرد و یادآور شد: با حمایت از جوانان می‌توان در مقابل اهداف پلید دشمنان ایستادگی کرد.

برچسب‌ها:

ارسال دیدگاه

enemad-logo