مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 18 Apr 2024
محتوا
مستند سلاله باران، روایتی از زندگی آیت الله سیدمجتبی رودباری

مستند سلاله باران، روایتی از زندگی آیت الله سیدمجتبی رودباری

این فیلم، اولین مستندی است که پیرامون معرفی این شخصیت دینی و علمی تهیه و تولید شده و در آن به بررسی چگونگی ارتباط با خانواده، مراحل تحصیلی، سیره عملی، سبک زندگی، آثار علمی، خدمات و نحوه ارتباط با مردم پرداخته شده است.

چهارشنبه 4 می 2022 - 22:42

به گزارش ۸دی، مستند «سلاله باران» به سفارش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان و تهیه‌کنندگی اسحاق مجیدی و کارگردانی ایمان مقدم در اربعین درگذشت آیت‌الله سیدمجتبی رودباری از شبکه باران پخش می‌شود.

این فیلم، اولین مستندی است که پیرامون معرفی این شخصیت دینی و علمی تهیه و تولید شده و در آن به بررسی چگونگی ارتباط با خانواده، مراحل تحصیلی، سیره عملی، سبک زندگی، آثار علمی، خدمات و نحوه ارتباط با مردم پرداخته شده است.در مستند سلاله باران، مصاحبه حجت‌الاسلام دکتر سیدحمید روحانی (رئیس بنیاد تاریخ ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی) با این شاگرد حضرت امام خمینی (ره) که در تیر ماه سال ۱۳۹۰ در منزل این عالم فقید طی چند روز توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تهیه شده بود برای اولین بار با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری رشت منتشر شده است.

مستند سلاله باران پنجشنبه (۱۵ اردیبهشت) ساعت ۲۳:۲۰ از شبکه باران پخش خواهد شد و پخش آن در شبکه های ملی نیز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه

  1. نویسنده دیدگاه:  مهدی احمدی پور
    2023/01/21 - 22:11

    سلام وقت بخیر. بنده نتونستم مستند حاضر رو ببینم چطور میتونم مستند رو دریافت کنم ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ
enemad-logo