مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
پیام تسلیت حضرت آیت الله خائفی در رحلت آیت الله رودباری

پیام تسلیت حضرت آیت الله خائفی در رحلت آیت الله رودباری

در پی ارتحال عالم بزرگ گیلان، ایت الله اقای حاج سید مجتبی رودباری، پیام تسلیت عالم بزرگ گیلان در قم حضرت ایت الله خائفی صادر شد:

دوشنبه 4 آوریل 2022 - 14:22

در پی ارتحال عالم پرهیزگار، ایت الله اقای حاج سید مجتبی رودباری، پیام تسلیت عالم بزرگ گیلان در قم حضرت ایت الله خائفی صادر شد. متن این پیام به این شرح است:

گفتنی است حضرت ایت الله خائفی و ایت الله رودباری از ابتدای تحصیل در حوزه گیلان و سپس در حوزه نحف اشرف، همراه و رفیق یکدیگر بودند و هر دو باجناق یکدیگر نیز می باشند.

از راست حجت الاسلام پیشوائی، آیت الله سید مجتبی رودباری, آیت الله خائفی- منزل آیت الله پیشوائی در انزلی ۱۳۳۹

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار ارتحال عالم پارسا آیت الله آقای حاج سید مجتبی رودباری (رضوان الله تعالی علیه) موجب تاثر و تاسف فراوان اینجانب گردید. فقدان آن عالم وارسته، مصداق فقیه مومنی است که «اذا مات، ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء».

ایشان از استوانه های راسخ حوزه مبارک گیلان بودند. جامعیت در علم و عمل، تلاش مستمر در نشر علوم اهل بیت علیهم السلام و خدمت به مردم از خصال بارز ایشان بود. اینجانب شایعه فقدان آن عالم وارسته را به بازماندگان بیت شریف آن بزرگوار و نیز حوزه علمیه گیلان، علما، روحانیون، شاگردان، ارادتمندان و عموم مردم شریف رشت تسلیت می گویم و علو درجات و رحمت گسترده الهی را برای آن مرحوم از خداوند متعال درخواست می کنم.

اللهم اسکنه فسیح جنتک فی الفردوس الاعلی مع اولیائک و عرف بینه و بین محمد و آل محمد صلوات الله علیهم. ولا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.

سوم فروردین ۱۴۰۱

عبدالله خائفی

ارسال دیدگاه

enemad-logo