مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday 30 Apr 2024
محتوا
وصیتنامه پاسدار شهید علیرضا حسّاس

وصیتنامه پاسدار شهید علیرضا حسّاس

بسم رب الشهدا وصیتنامه پاسدار شهید علیرضا حسّاس الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیله الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون. با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با سلام بر تمامی شهیدان راه حق زمانی فرا رسیده که رسالت خود را نسبت به خدا و خلق ادا […]

یکشنبه 4 جولای 2010 - 14:43

بسم رب الشهدا

وصیتنامه پاسدار شهید علیرضا حسّاس

الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیله الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون.

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با سلام بر تمامی شهیدان راه حق زمانی فرا رسیده که رسالت خود را نسبت به خدا و خلق ادا نمایم اگر اراده قادر متعال بر کشتن من بوسیله دشمن قرار بگیرد باز هم جز شرمساری و خجالت در مقابلش جوابی که مراهم از چنین فیض عظیمی برخوردار ساخت ندارم. بهر حال امیدوارم خداوند مرا مورد عفو و بخشش قرار دهد و به فضل و کرامتش همچنین به دعای خیر پدر و مادرم و خواهرانم مرا نیز در زمره شهدا محسوب بدارد و به تبار حسین (ع)‌ وصلم گرداند تا با آنان محشور شوم و روحم را از کالبد خسته‌ام به سدره‌المنتهی عروج بخشیده، پدر و مادر عزیزم امیدوارم که مرا بخشیده و از من راضی باشید و بدانید که جانم را در راه اعتلای اسلام و استقلال میهن اسلامی فدا کردم و خدای من شاهد است که چیزی برتر و عزیزتر از جانم ندارم تا فدای اسلام و قرآن کنم و در رابطه با این آیه که قرآن می‌فرماید “””ان الله بامرکم ان تودوا الامانات الی اهلها””” خداوند به شما فرمان می‌‌دهد که امانتها را به صاحبانشان پس بدهید.

و از شما درخواست می‌کنم در شهادتم گریه نکنید و برای من مجلس مجلل نگیرید و باید خوشحال باشید. و تو ای مادر بسان رهبرم حسین (ع) عمل کن و به خواهرانم بگو که زینب گونه پیام شهدا را به اعماق اعصار برسانید و شما ای برادران انجمن اسلامی آیت الله منتظری ای شما که امید محله نقره دشت می‌باشید بدانید و آگاه باشید که باید خون و خونها بدهیم تا بتوانیم حقانیت اسلام را ثابت کنیم.

“”” الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون”””

بار پروردگارا از عمر بکاه و بر عمر امام بیفزا.

ارسال دیدگاه

enemad-logo