مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
دانلود نرم افزار اندرویدی سردار حزب الله گیلان / محصول مشترک جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی محصول جدید رنگ ایمان

دانلود نرم افزار اندرویدی سردار حزب الله گیلان / محصول مشترک جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

نرم اقزار اندرویدی سردار حزب الله گیلان قدمی است کوچک در جهت شناسایی و معرفی شهید ابوالحسن کریمی به جامعه اسلامی علی الخصوص جوانان عزیز. شما میتوانید از طریق زیر این نرم افزار را دانلود نمایید.

دوشنبه 10 آوریل 2017 - 00:15

نرم افزار اندرویدی سردار حزب الله گیلان اولین نرم افزار تولید شده در فضای اندروید و موبایل است که برای معرفی شخصیت شهید بزرگوار حاج ابوالحسن کریمی طراحی و تولید شده است.
شهید ابوالحسن کریمی از مبارزان و فعالان نهضت امام خمینی در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بود که بارها به زندان رژیم ظالم پهلوی افتاد ولی دست از مبارزه نکشید. او از کسانی بود که در منطقه گیلان در صف مقدم مبارزات قرار داشت و همواره مردم انقلابی گیلان از سخنرانی ها و جلسات علمی و مذهبی او استفاده میکردند.

صفحه اول نرم افزار سردار حزب الله گیلان

معلم شهید ابوالحسن کریمی با وجود دارا بودن لیسانس اقتصاد از دانشگاه تهران، در مدارس متوسطه گیلان تدریس میکرد و به تربیت جوانان انقلابی همت می گماشت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در برخورد با عناصر و گروههای منحرف پیش قدم بود و در خدمت رسانی به  مردم در سمت فرمانداری لاهیجان و دادستانی انقلاب اسلامی در گیلان لحظه ای درنگ به خود راه نمیداد. سرانجام او در ۱۳ فروردین ۱۳۶۵ در شهر لاهیجان به دست منافقین ترور شد و به فیض شهادت نائل آمد.

شخصیت این شهید عالی مقام همواره مورد توجه جوانان، علی الخصوص نیروهای انقلابی بوده است و رفتار و منش او به عنوان الگویی زیبا در مقابل دیدگان بسیاری از مردم قرار داشت.

نرم اقزار اندرویدی سردار حزب الله گیلان قدمی است کوچک در جهت شناسایی و معرفی این شهید بزرگوار به جامعه اسلامی علی الخصوص جوانان عزیز و امید است که این اثر، با حمایت و کمک شما مخاطبین محترم، روز به روز ارتقا یابد.

معرفی نرم افزار سردار حزب الله گیلان در کافه بازار

 

نرم افزار «سردار حزب الله گیلان» محصول مشترک جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان می باشد که گردآوری و تدوین محتوای آن بر عهده «موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان (رنگ ایمان)» بوده است و طراحی و تولید آن را «دفتر سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان» به بهترین شکل و ساختار به دوش کشیده است.

زندگینامه، خاطرات، اسناد، اطلاعیه ها، تصاویر، فیلم، مصاحبه ها، سخنرانی های شهید، کتابچه های فریاد مظلوم، متنهایی درباره شهید کریمی، اشعاری درباره او و … قسمتهای مختلف این نرم افزار را تشکیل میدهند.

اولین نسخه این نرم افزار در فروردین ۱۳۹۶ تولید و منتشر گردید و شما میتوانید جهت دانلود نرم افزار از طریق زیر اقدام نمایید.

  1. جستجو در سایت کافه بازار و نصب این نرم افزار.
  2. کلیک بر روی لینک زیر و نصب این نرم افزار از کافه بازار
  3. https://cafebazaar.ir/app/ir.sardaregilan.app/?l=fa
  4. از طریق بارکد درج شده بر روی پوستر این نرم افزار که در زیر مشاهده مینمایید.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo