مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
مراسمات بزرگداشت مرحوم فیض گیلانی + تصاویر

مراسمات بزرگداشت مرحوم فیض گیلانی + تصاویر

در پی ارتحال مرحوم آیت الله حاج شیخ محمدعلی فیض گیلانی مراسماتی در شهر مقدس قم و استان گیلان برگزار شد که شما می توانید درباره انها و تصاویرشان را در این خبر مشاهده کنید

شنبه 4 سپتامبر 2021 - 12:52

در پی ارتحال مرحوم آیت الله حاج شیخ محمدعلی فیض گیلانی مراسماتی در شهر مقدس قم و استان گیلان برگزار شد که این مراسمات از قرار زیر بوده است.

مجلس یادبود و بزرگداشت خدمات علمی، فرهنگی و اجتماعی شش عالم فقید حوزه های علمیه از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه های علمیه و مرکز مدیریت حوزه‌ های علمیه در ۸/۶/۱۴۰۰ در شهر قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مجلس یادبود و بزرگداشت خدمات علمی، فرهنگی و اجتماعی  آیات و حجج الاسلام والمسلمین سید کمال فقیه ایمانی، محمدعلی فیض گیلانی، عبدالحسین محمودی، محمدرضا حکیمی، سید جواد طالقانی و مهدی پیشوایی امروز از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه های علمیه و مرکز مدیریت حوزه‌ های علمیه در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه به صورت حضوری و مجازی، برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمن در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و گفت: هرکدام از اساتیدی که این مجلس به یاد آنان برگزار شده است اصلی ترین ویژگی که داشتند خشیت در برابر خداوند بود.

در ابتدای این مراسم آیاتی از قرآن کریم تلاوت و ثواب آن هدیه به روح مرحومان مدنظر شد.

برگزاری مراسم روضه خوانی و ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از دیگر برنامه های این مجلس بود.

این مراسم از طریق ارتباط اینترنتی و به صورت آنلاین نیز به سمع و نظر شرکت کنندگان رسید.

 

همچنین مراسم سومین روز در گذشت «آیت الله فیض لاهیجی» باحضورنماینده ولی فقیه در استان گیلان و فرماندار و مردم شهید پرور لاهیجان در ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ خیابان شهید کریمی برگزار شد.

 

مراسم بزرگداشت آیت‌الله فیض گیلانی از سوی دفتر آیت الله  محفوظی و مجمع نمایندگان طلاب گیلان نیز در روز جمعه ۶/۱۲ /۱۴۰۰ ساعت ۱۱صبح در مسجد آیت‌الله العظمی بهجت در قم با حضور طلاب و فضلای گیلانی حوزه علمیه قم برگزار گردید.

 

تصاویر این مراسمات را در زیر مشاهده نمایید:

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo