مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
آیت الله فلاحتی در مراسم بزرگداشت شهید ابوالحسن کریمی: وی ایمان و عمل را توام کرده بود/ تعامل با دنیا در صورتی است که عزت خود را از دست ندهیم/ اگر شهید کریمی زنده بود در فتنه ۸۸ جزو اصحاب خاص انقلاب و مقام معظم رهبری قرار داشت

آیت الله فلاحتی در مراسم بزرگداشت شهید ابوالحسن کریمی: وی ایمان و عمل را توام کرده بود/ تعامل با دنیا در صورتی است که عزت خود را از دست ندهیم/ اگر شهید کریمی زنده بود در فتنه ۸۸ جزو اصحاب خاص انقلاب و مقام معظم رهبری قرار داشت

آیت الله رسول فلاحتی در مراسم بزگداشت شهید ابوالحسن کریمی در روز ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ شمسی  در مسجد امام رضا، علیه السلام، محله گلسار شهر رشت، با اشاره به گذشت حدود ۳۶ سال از شهادت این یاور و اصحاب با وفای انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهید کریمی از جهات گوناگون الگو و در میدان جهاد و عمل شیفته خدمت بود.

دوشنبه 4 آوریل 2022 - 23:38

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امشب در مراسم بزگداشت شهید ابوالحسن کریمی در روز ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ شمسی  در مسجد امام رضا، علیه السلام، محله گلسار شهر رشت، با اشاره به گذشت حدود ۳۶ سال از شهادت این یاور و اصحاب با وفای انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهید کریمی از جهات گوناگون الگو و در میدان جهاد و عمل شیفته خدمت بود.

وی به توجه ویژه شهید ابوالحسن کریمی به روحانیون و مردم مستضعف اشاره کرد و افزود: شهید کریمی فردی انقلابی و در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی بود ضمن اینکه برای پست و مقام ارزشی قائل نبود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهید کریمی ایمان و عمل را توام کرده بود، تصریح کرد: تنها را ادامه انقلاب و بسترسازی تمدن سازی اسلامی مسیر شهید کریمی است.

آیت الله فلاحتی، اندیشه شهید ابوالحسن کریمی را برگرفته از اسلام ناب محمدی صلی الله وآله وسلم خواند و بیان کرد: اگر شهید کریمی زنده بود در فتنه ۸۸ جزو اصحاب خاص انقلاب و مقام معظم رهبری قرار داشت.

وی در ادامه به ویژگی های انقلاب اسلامی نسبت به دیگر انقلاب ها در یک و نیم قرن گذشته اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی مولود حوزه و عالمان دین بود و در کنار امام رحمه الله علیه شخصیت های علمی و فرزانه قرار داشتند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ایستادگی پیامبر گونه امام رحمه الله علیه در برابر بحران های چالش زا، خاطرنشان کرد: امام رحمه الله علیه برای مقابله با چالش های انقلاب اسلامی مردم را به صحنه کشاند.

آیت الله فلاحتی، امام رحمه الله علیه را تعیین کننده خطوط انقلاب اسلامی ذکر کرد و یادآور شد: اکنون ملت ها به این باور رسیدند نظام حاکم در ایران مبتنی بر اسلام است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب مباهات اهالی مقاومت در دنیا شده است، اظهار کرد: وجود مردم صالح و در مسیر از ویژگی های ماندگاری انقلاب اسلامی است.

امام جمعه رشت، دینداری را به معنای سر سپردگی در راه خدا و تحمل مشکلات عنوان کرد و افزود: هرگز سختی ها و تحریم ها ملت ایران را سست نکرده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه ملت ایران با رهبری دو امامین خود ذلت را نپذیرفته است، بیان کرد: تعامل با دنیا در صورتی است که عزت خود را از دست ندهیم.

وی، انقلاب اسلامی را مبتنی بر طرد استعمار و قدرت های زر و زور دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی شکل گرفت تا ملت ها عزت مدارانه زندگی کنند و در این راستا مقاومت و ایستادگی تنها راه نجات ملت ها است.

 

 

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آیت الله فلاحتی. http://r-falahati.ir

ارسال دیدگاه

enemad-logo