مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
وصیت نامه سیدجواد پاسبان(۲)

وصیت نامه سیدجواد پاسبان(۲)

بسمه الله الرحمن الرحیم وصیت نامه برادر کوچکتان سیدجواد پاسبان فرزند حسن ولا تقوا لمن یقتل فی سبیل الله امواتا بل احیاء و لکن لا تشعرون (بقره/ ۱۵۵) کسانی را که در راه خدا کشته می شوند مرده نخوانید، بلکه آنها زنده اند ولی شما درک نمی کنید.  این آخرین وصیت من است پس از […]

چهارشنبه 24 فوریه 2010 - 00:48

بسمه الله الرحمن الرحیم


وصیت نامه برادر کوچکتان سیدجواد پاسبان فرزند حسن
ولا تقوا لمن یقتل فی سبیل الله امواتا بل احیاء و لکن لا تشعرون (بقره/ ۱۵۵)
کسانی را که در راه خدا کشته می شوند مرده نخوانید، بلکه آنها زنده اند ولی شما درک نمی کنید.

 این آخرین وصیت من است پس از گذشت ۱۵ سال از عمرم به یاری حق و ارشادات برادران به حزب الله پیوستم و اکنون در مسیر از قیام تا شهادت هستم. هیچ چیز جز شهادت آرزوی من نیست و هیچ چیز جز شهادت نمی تواند گلوی تشنه مرا از لجن تا روح خدا را طی کنم و آنگاه شهادت دهم و امیدوارم که درخت اسلام با خون من و برادران من سیراب شده و آنگاه جوانه زده و برای ملتم ثمره دهد. به گفته سرورم حسین (ع) یعنی ای برادر تو اگر عقیده داری پس در راه عقیده ات جهاد کن پس بدانید که کسی مرا مجبور نکرد که مکتب شهادت را برگزینم و فقط مسئولیت شیعه بودن بود که بدوشم سنگینی می کرد و این کلام رسول خدا که میفرماید رهبانیت امت من، جهاد است، ملاک اعمالم قرار دادم. من وصیت می کنم که هرگز برای من اشکی نریزید، چونکه تو هم شهید دادی و ای پدر تو باید همچون کوهی استوار در برابر سختیها بایستی و به تمام دوستانم بگوئید که تنها آرزوی من این است که پشت من را خالی مگذارید و از مرگ نترسید که سعادت جاوید آن دنیا است و به همه شما سفارش می کنم که همیشه پشتیبان امام امت خمینی بزرگ باشید. لباسهایم را به فقرا بدهید و بگوئید که برای من آرزوی آمرزش کنند.

ارسال دیدگاه

enemad-logo