مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
کتاب آیه‌ی ایمان، سیری در زندگانی شهید عبادالله عزت پژوه

کتاب آیه‌ی ایمان، سیری در زندگانی شهید عبادالله عزت پژوه

طرح روی جلد کتاب آیه ایمان بازخوانی پرونده مبارزات مجاهدانی چون «عبادالله عزت پژوه» حاوی نکته‌های ناب و تصاویر صادقانه‌ای از واقعیت‌های انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و نمودار کوچکی از زحمات مخلصانه ی آنهاست. واقعیت‌هایی که گاه مبهم و کنایه آمیز آورده شده است و گاهی صریح، گاه تلخ می‌نماید و گاهی شیرین. گاهی […]

جمعه 12 ژوئن 2015 - 21:14
طرح روی جلد کتاب آیه ایمان
طرح روی جلد کتاب آیه ایمان

بازخوانی پرونده مبارزات مجاهدانی چون «عبادالله عزت پژوه» حاوی نکته‌های ناب و تصاویر صادقانه‌ای از واقعیت‌های انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و نمودار کوچکی از زحمات مخلصانه ی آنهاست.

واقعیت‌هایی که گاه مبهم و کنایه آمیز آورده شده است و گاهی صریح، گاه تلخ می‌نماید و گاهی شیرین. گاهی سوال برانگیز است و گاهی عبرت آموز. گاهی پای خواننده را به فضای انقلاب باز می کند و گاه با او از درگیری های خیابانی و قبیله ای سخن می گوید و گاه او را به سال های جهاد هشت ساله می برد. گرچه آنچه آورده ایم، همه ی «آن چه هست» نمی‌باشد، اما در نگارش کتاب سعی بر آن بوده که قضایا آن طور روایت شوند که اتفاق افتاده‌اند.    

نوشتار حاضر نمونه‌ای از «تاریخ شفاهی» است و در سبک نگارش به داستان های بسیارکوتاه نزدیک است و همزمان با تصویر فضاها و جریان های مختلف مربوط به انقلاب، به شخصیت شهید عباد هم پرداخته است.

شهید عبادالله عزت پژوه از چهره‌های موثر ایام انقلاب استان گیلان و از موسسین سپاه این منطقه می‌باشد که در بصیرت افزایی جوانان انقلابی و مبارزه با منافقین و همچنین کمک به محرومان، بسیار زبان‌زد بوده است.

این کتاب که پنجمین کتاب از محصولات ما می‌باشد در جهت آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ انقلاب اسلامی و تقویت و ترویج ارزشها و آرمانهای شهدا توسط محققین موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان، تنظیم گشته است.

این کتاب توسط موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان و به قیمت هر جلد ۱۵۰۰تومان در تیراژ ۳۰۰۰ جلد و قطع پالتویی در۱۴۴صفحه در بهار۱۳۹۰ منتشر گردید.

ارسال دیدگاه

enemad-logo