مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 Apr 2024
محتوا
دور جدید فعالیت سایت دفتر مطالعات مبارزات اسلامی گیلان ـ رنگ ایمان ـ آغاز شد

دور جدید فعالیت سایت دفتر مطالعات مبارزات اسلامی گیلان ـ رنگ ایمان ـ آغاز شد

بعد از گذشت چند ماه از تشکیل وبگاه رنگ ایمان و بعد تبدیل آن به سایت این دفتر , هم اکنون فعالیت جدید این سایت در دامنه ای وسیعتر آغاز شده است . شما می توانید برای مطالعه درباره مبارزات مردم مومن و شجاع خطه گیلان به این سایت مراجعه نمایید. این پایگاه به بررسی […]

جمعه 26 نوامبر 2010 - 00:44

بعد از گذشت چند ماه از تشکیل وبگاه رنگ ایمان و بعد تبدیل آن به سایت این دفتر , هم اکنون فعالیت جدید این سایت در دامنه ای وسیعتر آغاز شده است .

شما می توانید برای مطالعه درباره مبارزات مردم مومن و شجاع خطه گیلان به این سایت مراجعه نمایید. این پایگاه به بررسی جریانها و گروهکها و افراد فعال آنها و همچنین وقایع پیش آمده قبل از انقلاب در استان گیلان می پردازد.

همچنین به موضوعاتی دیگر نیز پرداخته خواهد شد:

گیلان چه اندازه در پیشبرد انقلاب اسلامی موثر بود ؛ واکنون چه جایگاهی در انقلاب دارد. فضای انقلابیون شهر چگونه است. وجود جریانهای کمونیستی ، مارکسیستی، توده ای و در گیری آنها با انقلابیون، درگیری های خیابانی قبل از انقلاب مانند درگیری تختی رشت،تصرف ساواک رشت،آذر انزلی ، سیاهکل ، ظهور خانه های تیمی و نحوه مبارزه با آن ، رهبری مبارزات گیلان ، معرفی فعالین انقلابی استان و خاطرات آنها، نقش گیلان و نیروهای فداکار گیلانی در جنگ ،سرداران و بزرگان جنگ ، کمکهای مردم گیلان به جبهه ، گیلان در سازنگی مملکت اسلامی و …

اینها همه از جمله مسائلی هستند که باید بطور مستند و علمی به آنها پرداخت .

ارسال دیدگاه

enemad-logo