مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
معرفی نرم افزار «روز نارنجک»ویژه سردار شهید« سید مهدی نقیبی راد »

معرفی نرم افزار «روز نارنجک»ویژه سردار شهید« سید مهدی نقیبی راد »

نرم افزار چند رسانه ای «روز نارنجک»، به همراه کتاب «روز نارنجک» ویژه «سردار شهید سید مهدی نقیبی راد» فرمانده گردان حضرت رسول (ص) لشکر قدس گیلان است. این نرم افزار اولین نرم افزاری است که به زندگی و مبارزات این شهید بزرگوار پرداخته است. از ویژگی های این نرم افزار می توان گرافیک جذاب […]

جمعه 26 نوامبر 2010 - 01:00

نرم افزار چند رسانه ای «روز نارنجک»، به همراه کتاب «روز نارنجک» ویژه «سردار شهید سید مهدی نقیبی راد» فرمانده گردان حضرت رسول (ص) لشکر قدس گیلان است. این نرم افزار اولین نرم افزاری است که به زندگی و مبارزات این شهید بزرگوار پرداخته است. از ویژگی های این نرم افزار می توان گرافیک جذاب و جدید را بر شمرد. در این نرم افزار:

بیش از 300 قطعه عکس، 7 قطعه فیلم از خاطرات همرزمان و خانواده شهید، وصیت نامه شهید، روزشماری از حیات نورانی شهید، زندگی نامه شهید، بیش از 60 برش از زندگی شهید به صورت خاطرات کوتاه، اسامی شهدای زیر 17 سال استان گیلان و آلبومی از تصاویر سرداران شهید استان گیلان استفاده شده است.

  این نرم افزار اولین کار از مجموعه فاتح است که توسط کانون فرهنگی دینی ثقلین تولید و عرضه شده است.  

نرم افزار موبایلی  سردار شهید جنگل  ساخته شد

نرم افزار موبایلی « سردار شهید جنگل » اولین نرم افزار موبایلی پیرامون میرزا کوچک خان، جهت آشنایی عموم مردم به ویژه نسل جوان با تلاشها و مجاهدتهای طاقت فرسا و بی بدیل مردم خطه پر برکت گیلان و مبارزِ شجاع و نستوه آن ـ میرزا کوچک خان جنگلی توسط این دفتر تهیه و تنظیم گردیده است. امید است که گامی در جهت احیای فرهنگ اسلامی ایرانی برداشته باشیم.

نسخه 1 ، با فُرمَت جاوا ، پاییز 1388

ارسال دیدگاه

enemad-logo