مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
دانلود ویژه نامه علمی فرهنگی سردار شهید جنگل

دانلود ویژه نامه علمی فرهنگی سردار شهید جنگل

مجموعه مولفان

ویژه نامه «سردار شهید جنگل» که به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت سردار عاشورایی گیلان، روحانی مبارز، میرزا کوچک جنگلی تدوین شده است، کاری است که با هدف نمایش جنبه اسلامخواهی نهضت جنگل تدوین گشته و کلیه مقالات آن از میان چند ده مقاله و متنی که توسط محققین و پژوهشگران موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان […]

سه‌شنبه 26 نوامبر 2013 - 14:06

طرح روی جلد ویژه نامه سردار شهید جنگل

ویژه نامه «سردار شهید جنگل» که به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت سردار عاشورایی گیلان، روحانی مبارز، میرزا کوچک جنگلی تدوین شده است، کاری است که با هدف نمایش جنبه اسلامخواهی نهضت جنگل تدوین گشته و کلیه مقالات آن از میان چند ده مقاله و متنی که توسط محققین و پژوهشگران موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان تدوین و تولید نموده اند انتخاب گردیده است؛ البته اکثر این مقالات در مجلات و جراید مختلف منتشر شده است و اکنون با کمی تغییر به صورت یکجا در این ویژه نامه بازنشر می‌شود. 

لذا ضمن تشکر از همه کسانی که در تولید این اثر به ما کمک کردند، از خوانندگان محترم می خواهیم که با ارائه نظرات خود ما را در تقویت و پیشرفت فعالیت های مان کمک نمایند.

این ویژه نامه قرار بود برای مراسم سالگرد میرزا کوچک در تیراژ زیادی در گیلان منتشر گردد به همین خاطر مراحل مختلف چاپ مجله مانند طراحی رنگی، صفحه آرایی، طرح جلد و … را در قطع مجله ای(رحلی) پشت سر گذاشت و در ۶۴ صفحه به صورت تمام رنگی تدوین شد ولی در واپسین زمانی که باید برای چاپ می رفت، مشکلات به وجود آمده مانع از این شد که این ویژه نامه چاپ شود.

برای اینکه جوانان گیلانی از محتوای این مجله محروم نمانند در صدد بر آمدیم تا این مجله را با فرمت پی دی اف به صورت الکترونیکی منتشر کنیم تا با دانلود و مطالعه آن به گوشه ای از مبارزات اسلامی مردم گیلان واقف گردند.

«موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان» جهت انجام فعالیتهای فرهنگی و پژوهشی، برای تبیین و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و در راستای تحقق ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی دست یاری تمامی افراد را به گرمی می فشارد و آماده شنیدن و استفاده از نظرات شما می باشد.

مطالب و مقالات منتشر شده در ویژه نامه انعکاس دهنده نظرات نویسندگان آنهاست.

همه مطالب این ویژه نامه تولیدی بوده و هرگونه نقل و برداشت از آن اشکالی ندارد؛ البته با ذکر نام منبع و موسسه.

ضمنا انتشار آن موجب خوشحالی ما خواهد شد! فقط در صورتی که می خواهید این مطلب را روی سایت خودتان منتشر کنید از لینکش روی سایت رنگ ایمان استفاده کنید (یعنی روی سایت خودتان بارگزاری نکنید) تا ما بازخوردها و تعداد دانلود را بدانیم.

مشخصات این ویژه نامه به این شرح است:

به مناسبت سالروز شهادت روحانی مبارز، میرزا کوچک جنگلی /آذر ۱۳۹۲ /۵۰۰۰ تومان

صاحب امتیاز: موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان

مدیر مسئول و سردبیر: محمد عبداللهی

هیات تحریریه: حسن مقدمی شهیدانی، میثم عبداللهی، مقداد داداشی، محمدعلی فدوی، محمدحسین روشن، حسن ابراهیم پور، سها محسنی

طراح جلد: سعید فلاح کهن

گرافیست و صفحه آرا: داود امیری

دانلود ویژه نامه با حجم  ۲٫۸۸  مگا بایت

ارسال دیدگاه

enemad-logo